Idol 2008

Oskan

Medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Hur fan kan man gå till en audition och vara så dålig som alla är? Man måste ju endå veta själv att man suger. Det är ju grymt kul att kolla på iaf.

American Idol är ca hundra gånger roligare, större egon, och så förstås Simon Cowell, min största idol..! :yoparty

Vi är glada för att Sverige är så full av människor som anser att dom sjunger bra, eller lyssnat för mycket på sin mamma som anser att deras som/dotter sjunger gudabenådat.
Det är skoj tv.

Last edited:
Jag tycker nästan det är roligare med folk som sitter hemma i soffan med krossade drömmar och tror de har mer självinsikt än de på tv och därför njuter av förnedringen.

Drömmar går före självinsikt och Idol har visat att man inte behöver talang eller kunna sjunga särdeles väl för att få skivkontrakt och bli känd.

vill bara säga att det krävs nog rätt stora cojones för att ställa sig framför kamerorna o provsjunga, men ibland undrar jag verkligen vad folk tänker med om dom ens tänker alls.
Har dom inga kompisar som kan förklara att dom inte kan sjunga eller är dom så övertygade att dom har bra sångröst att dom blint ignorerar alla som försöker tala dom till rätta?

Det fanns tillfälle under programmets gång där jag mådde psykiskt dåligt och skämdes att tillhöra det männskliga släktet.

Andreas Larsson är ju åtminstone den som är mest sympatisk av deltagarna.[YOUTUBE-ID]ePy24lKB3qY[/YOUTUBE-ID]

Det konstiga är att ingen har berättat för dessa arma människor att de inte kan sjunga.

En kul grej är att riksfyllot Pettri från Sundbyberg (brukar ses på rosen) har gått vidare. Han är kraftigt nerdekad men sjunger som Bon Jovi, han har skrivit låten själv dessutom. Kul om en gammal pundare blir nästa Darin. Finns att se på Idols hemsida.

Det spelar inte roll ifall de sökande ändå skulle kunna sjunga skapligt, vem vill se artister utan någon som helst utstrålning och karisma?

Har svårt att förstå att det kan vara så lockande med att utsätta sig för 15-sekunders shame.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D