Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Jag vill se ett enda bevis som stödjer ditt påstående. ETT enda..
Och då menar jag inte ett random klipp från en tidning som kan vara angående precis vad/vem som helst. Scanna dommar, polispapper visa en film, precis VAD som helst som inte jag eller annan internetanvändare kan skaka fram via youtube eller lokalblaskan.se
Jag blir ju inte ett dugg förvånad om snutarna gjorde detta. Dom behöver inga bevis för att göra en sådan grej, bara sina egna misstankar som dom kan snacka ihop sig om senare.
Ser allt för ofta snutar göra saker som dom borde bli straffade för. Men dom går självklart helt fria = Lika inför lagen jo tjena..
Bevis och bevis vad har han för anledning att ljuga ?
Snutäcklen blev fångade på film när de misshandlade en pensionär på en mack som inte hade gjort ett skit.
Då kunde de inte komma undan, fick väl ta ledigt några dagar som straff för att med betong lappat en gammal gubbe gul och blå, tur att rättvisan har sin gång i Sverige !
mao. finns det inget skäl att tvivla på crashs berättelse.
tror du inte på mitt inlägg????
Aldeles riktigt.
vad e det som inte gör det hela trovärdigt då???
Det där påminner mig om när snutarna låg tätt bakom mig igenom stadsparken
...
sen har ju XXXXXX rejält me skador sen han kvadda -06 typ 50% invalid me hjärnskador.. smart att bryta o slå på han då...
...
när namnen på patrullnissarna kommer fram så kommer rättvisa att skippas..![]()
Det hette att han körde in i dom.
Precis min mening. Tycker det är konstigt att polisen går på så utan att dem ens är säkra på sin sak, om det nu inte var så att det var "vännen" som också buskört hela veckan då kan man ju förstå det lite mer. Men inte ens då ska polisen använda den typen av våld om han då inte gör motstånd förstås. Misstänker att vännen skarvat lite för crach raider, men vad vet jag...
Utredningen hos åklagaren verkar också en smula konstig, men vad vet jag..
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |