Vart är Sverige påväg?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Sluta att ta in fler invandrare helt enkelt. Och skicka ut de som håller på. De som sköter sig har rätt att stanna. Men va fan 20 st, har de inge skam o ge sig på 1 tjej? inte konstigt att de stenar varandra där nere.

Helt jävla sjukt!!

Blir väl inte förvånad när man läser, "Södertälje" och "Unga män med invandrarbakgrund" tyvärr..

Någon lyfte upp hennes huvud, någon annan sparkar henne i ansiktet.

– Sedan skrattar de

Hur är man funtad?? Folk som gör sånt ska ju spärras in utan möjlighet att få komma ut igen!

Södertälje har tidigare haft problem med gäng och etniska konflikter.

:lol

Är det man kallar invandrares brott mot svenskar nu? Etniska konflikter? :rofl

Jaja, vi får vad vi förtjänar. :)

Dra in alla bidrag till de som inte är flyktingar. Och kasta ut varenda en som inte kan sköta sig. Inte för alltid men en 5-årsregel. Dvs, första 5 åren i landet får man inga bidrag och man får inte göra något allvarligt brott.

Äckliga blattar som beter sig såhär och förstör för de normala invandrarna.

Snart börjar jag hålla med SD att om vi löser invandringsproblemen så löser sig otroligt mycket mer.

Polisen skulle frigöra otroligt mycket resurser.
Pengarna som sparas kan finansiera mycket vettigare saker.
Våldtäkter skulle minska kraftigt.
Brott i allmänhet skulle minska kraftigt.
Normala invandrare skulle lättare bli accepterade.
Skadegörelsen skulle väl endast den spara in miljardbelopp?

Vad då? Det är väl självklart att de får kalla tjejen för "Svennehora" & slå ner henne.

Det är ju inte deras fel att de är missanpassade & missförstådda. Det är ju det svenska samhällets fel.:rolleyes:

Nä, det är nog endast deportering utanför landets gränser som är medicinen i detta fall, antingen det eller batonguppfostring.

Alltid lika trista att läsa sånt här. :mad:

Vore bra om dessa missförstådda unga invandrare fick en lokal att vara i. :rolleyes: .
Integrationsministern och hans medhjälpare kanske skulle bjuda in de unga från södertälje till et besök i riksdagen, då kanske deras talman kan berätta hur de mår och känner sig. De kanske bara har svårt att få fram sitt budskap.
man ska vara snäll mot varandra.:pannkyss

Tjejen i tuneln kanske missförstod deras påstående när de tilltalade henne. :rolleyes:.
När hon hon blev otrevlig så kände de sig hotade.
Inte lätt att vara ny i ett okänt land. :rolleyes:

Herregud va ska man säga .. JAG SKÄMS ÄR SJÄLV INVANDRARE .
:död

Sluta att ta in fler invandrare helt enkelt. Och skicka ut de som håller på. De som sköter sig har rätt att stanna. Men va fan 20 st, har de inge skam o ge sig på 1 tjej? inte konstigt att de stenar varandra där nere.

hallå detta är SVERIGE där kriminella har mer rättigheter än hederliga medborgare, svenskarna måste fan börja tänka om!!! svenskarna största farhåga är att bli kallade rasister helt jävla sinnes, dags att vi svenskar börjar PROTESTERA (önsketänkande dock:gnissla ) mot de här mupparna, fan hur svårt ska det vara??? ett brott= gult kort (en varning), upprepas det igen så e det tack å adjö= livstids utvisning, HUR SVÅRT KAN DET VA:confused: här i falkenberg så har vi fan utlänningar som är yrkeskriminella VA!!! främst då albaner, helt jävla sjukt, dom gör fan exakt vad som passar dom, dom vet ju att dom kommer undan likt förbannat ändå pga våra flata lagar, polisen vet om allt men de svenska lagarna förbjuder polisen att ingripa! nu senast för de som sett bempas tråd ang stölden av hans banracer http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191155 så har både bempas å jag haft misstankar om vilka som ligger bakom stölden, det kom in ett mkt hett tips om att hojen har setts i området där denna kriminella albanfamilj bor, men polisen gör inget:va fan måste dom komma till stationen med hojen innan polisen ingriper:huvet

Tjejen i tuneln kanske missförstod deras påstående när de tilltalade henne. :rolleyes:.
När hon hon blev otrevlig så kände de sig hotade.
Inte lätt att vara ny i ett okänt land. :rolleyes:

Det var precis det här jag förväntade mig att Stofil-Stoffer skulle svara. Fast på fullt allvar, förstås.

Undrar varför Aftonbladet har tagit bort möjligheten att kommentera just denna nyhet :gnissla

Orkar inte riktigt bry mig om invandrarbakgrund eller ej, men finns det verkligen idioter på riktigt som går ut obeväpnade i Slöddertälje!?
Jag och Swedie var där uppe för 5-6 år sedan och letade efter han stulna R1:a, inte ens då åkte jag utan vapen :fjäderbatongihuvudet
Jag säger inte att man ska bära kniv eller pistol, men att gå omkring i förorterna utan batong eller elpistol känns ju bara dumdristigt.

För övrigt, är det någon som tycker att man INTE ska börja kameraövervaka hela Södertälje/förort i övrigt samt tunnelbana!?

För övrigt, är det någon som tycker att man INTE ska börja kameraövervaka hela Södertälje/förort i övrigt samt tunnelbana!?

T-bana?, s-tälje ligger i skogen så de har ingen, på t-banan finns det kameror redan

Undrar varför Aftonbladet har tagit bort möjligheten att kommentera just denna nyhet :gnissla

:rofl

SD får några procent till, nästa val blir intressant.

Last edited:
T-bana?, s-tälje ligger i skogen så de har ingen, på t-banan finns det kameror redan

Jag skrev ju trots allt Södertälje/förorter OCH tunnelbana! :mad: Gör dig inte rolig på min bekostnad, gå och skriv in dig på en dyslexi-kurs :näsblod
Att tunnelbanan var övervakad visste jag inte, men det var ju bra. Övervaka hela skiten bara, även toaletter så de kan sparka ut pundarna i kylan.

hallå detta är SVERIGE där kriminella har mer rättigheter än hederliga medborgare, svenskarna måste fan börja tänka om!!! svenskarna största farhåga är att bli kallade rasister helt jävla sinnes, dags att vi svenskar börjar PROTESTERA (önsketänkande dock:gnissla ) mot de här mupparna, fan hur svårt ska det vara??? ett brott= gult kort (en varning), upprepas det igen så e det tack å adjö= livstids utvisning, HUR SVÅRT KAN DET VA:confused: här i falkenberg så har vi fan utlänningar som är yrkeskriminella VA!!! främst då albaner, helt jävla sjukt, dom gör fan exakt vad som passar dom, dom vet ju att dom kommer undan likt förbannat ändå pga våra flata lagar, polisen vet om allt men de svenska lagarna förbjuder polisen att ingripa! nu senast för de som sett bempas tråd ang stölden av hans banracer http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191155 så har både bempas å jag haft misstankar om vilka som ligger bakom stölden, det kom in ett mkt hett tips om att hojen har setts i området där denna kriminella albanfamilj bor, men polisen gör inget:va fan måste dom komma till stationen med hojen innan polisen ingriper:huvet

Bara att trigga igång ett annat gäng då..." do, jag vet vad han gjorde med din mamma.."".:yoparty ...sen rensar de ut sig själva ett par svängar.

Ut med det förbannade packet....
Övriga komentarer är överflödiga

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back