Har alla slutat köra eller? Verkar dött här men ser ändå folk på vägarna. Ska vara ok väder här tes fredag natt så nån som hänger på nån dag så hojta te!
Ska vi skynda oss till "Onsdagsgazzet"? (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190805)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har alla slutat köra eller? Verkar dött här men ser ändå folk på vägarna. Ska vara ok väder här tes fredag natt så nån som hänger på nån dag så hojta te!
Ska vi skynda oss till "Onsdagsgazzet"? (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190805)
tjooo har lyckats få ner hojen till lund o hade väl försökt o köra några rundor innan säsongen e över...är det någon som e lite sugen på köra lite?
Jag har precis köpt mig en ny räser, kanske köra en runda ikväll?
fett va har de blivit för nån?
ja e nog inte feg för en runda ikväll!
ja kan nån gång efter 5...
fler som e på kanske?
Det är en fin rosa smällkaramell=)
jag kan inte före 5 heller, snarare framåt 6.. ska ta mig från malmö o få i mig lite mat o så.. ska se om jag får med mig nån fler oxå..
jepps e det från statoil i staffanstorp som gäller eller?
Kvittar mig, Vi kan ta statoil Lund Norra annars. ( den vid Delphi).. Slipper man köra så långt bara för o mötas...
okay låter bra! vad säger vi för tid?

wiii.. majon e igång igen.. då måste man med en tur ju![]()
Akta dig för tarm, han antastar dig direkCt om han får chansen.Jag är på imorgon onsdag! Skicka ett pm om hur, när och var så ska jag försöka dyka upp. Är för övrigt ny i Lund, så bestäm inga svåra ställen är ni snälla.. Kan skicka mobilnummer med, men postar det helst inte här (kanske blir antastad :O). Hör av er!
Akta dig för tarm, han antastar dig direkCt om han får chansen.
Han kallas ju inte tarm(tomten) för inget.

Sügen, men skolhelvetet håller en upptagen... Ska försöka hitta lite tidinte helt omöjligt att det blir gazz imorgon...isåfall blir de me rr från staffanstorp...återkommer imorrn om jag drar dit...fler som e sugna?
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!