Hinkas
Sege säger: KÖR!
Igår var vi och körde på banan Molanda som är rätt så nybyggd. Detta var första gången vi körde motorcykel där.
Stort tack till 99riderz i Jämtland som anordnade det hela!
[VIDEO-URL]http://www.film-recensioner.se/molanda.wmv[/VIDEO-URL]
Vill ni se den med bättre upplösning så inte linjer blir så hackiga, högerklicka och spara som:
http://www.film-recensioner.se/molanda.wmv
Stort tack till 99riderz i Jämtland som anordnade det hela!
[VIDEO-URL]http://www.film-recensioner.se/molanda.wmv[/VIDEO-URL]
Vill ni se den med bättre upplösning så inte linjer blir så hackiga, högerklicka och spara som:
http://www.film-recensioner.se/molanda.wmv