Träningsledarkurs/funktionärskurs hos LMS

Rätt gammal tråd med finns det några planerade funktionärskurser för framtiden? En kompis skulle vilja ha det, och jag om jag måste ha det för att kunna stå som flaggvakt (har race-licens)

Rätt gammal tråd med finns det några planerade funktionärskurser för framtiden? En kompis skulle vilja ha det, och jag om jag måste ha det för att kunna stå som flaggvakt (har race-licens)

Det blir nya kurser under vintern/våren. Kolla LMS hemsida bara så kommer anmälan upp där.

Som vanlig flaggvakt behöver du inte funktionärslicens men som träningsansvarig måste du det.

Det blir nya kurser under vintern/våren. Kolla LMS hemsida bara så kommer anmälan upp där.

Som vanlig flaggvakt behöver du inte funktionärslicens men som träningsansvarig måste du det.

Hej, nej det var mest det att jag tänkte på att några säger att man behöver "flagglicens" för att var flaggvakt, under t.ex. ett race.

Hej, nej det var mest det att jag tänkte på att några säger att man behöver "flagglicens" för att var flaggvakt, under t.ex. ett race.

Det behöver man inte i vår klubb i alla fall, som "vanlig" funktionär behöver man bara vara över 15 år för att få hjälpa till.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...