LMS RR-Träningar 2008

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Vi måste ju ha en tråd för träningarna i år med!
Första träningen är ju föroppningsvis på tisdag! Blir det körning med snö istället för leca i sandfållorna?

Träningstider på www.lms.se, som vanligt behövas det träningsansvariga.
Kommer det bli några träningar nu när det behövs utbildad personal för träningarna?


Och nu till det viktigaste, vem vurpar först?
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
ozto skrev:
Och nu till det viktigaste, vem vurpar först?

:gnissla
Får nominera mig själv, kommer väl vurpa redan på vägen ut ut depå av nervösitet. Inte kört på snart 7 månader och bara kört gatträningar eller race träningar med få på banan :gnissla

Men skoj ska de bli :)
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Ingen som är uppskriven som depåvärd till imorgon ännu. Min väder sida lovar Sol/moln uppehåll och 11+ kom igen nån som känner sig manad :)
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Visar det sig som fint väder imorgon och att hojen känner sig redo så ska jag köra några varv för att testa hojen bara. :)
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Visar det sig som fint väder imorgon och att hojen känner sig redo så ska jag köra några varv för att testa hojen bara. :)

Är det lönt att kör dit om inte nån är skriven som depåvärd då? Ställs inte allt då eller? ja du vet jag är ny här uppe :tungan

Eller vart menade?
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Är det lönt att kör dit om inte nån är skriven som depåvärd då? Ställs inte allt då eller? ja du vet jag är ny här uppe :tungan

Eller vart menade?

Om det står inställt så e det nog inställt som gäller... Men de kan ändras ganska snabbt skulle jag tippa, säkert samma dag som träningen är. Många vill åka så tillslut så ställer säkert någon upp..
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Han är förbannat svår att få tag på bara.

Tydligen inte, tog upp eniro.se, sökte någon... kolla va ni hittar där :D underbart att presentera sig med det namnet :D

hoppas någon annan någon än den jag hitta dyker upp (eller han/hon om klarar kraven så fritt fram :tungan )
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
Jimmy "the devil" Andersson, Patrik "bad boy" Larsson och jag själv tar årets första träning imorrn.
Ska försöka komma igång till 17:00 ev några minuter senare då vi alla har svårt att komma tidigt imorrn.
All hjälp uppskattas då även 2 posteringar skall bemannas.
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Jimmy "the devil" Andersson, Patrik "bad boy" Larsson och jag själv tar årets första träning imorrn.
Ska försöka komma igång till 17:00 ev några minuter senare då vi alla har svårt att komma tidigt imorrn.
All hjälp uppskattas då även 2 posteringar skall bemannas.

:yoparty
 

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Såld!
Tjena... Har betalt licensen i fredags och den hinner ju mycke troligt inte komma tills imorrn. Funkar de att visa kvitto på att den är betald? eller går de ringa svemo och få dom att maila nån kopia på licensen?

/Anton
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Jag måste tyvärr lämna över anvaret att hetsa omkull bjöne till någon annan...

Jag är i landet till söder som brukar starta världskrig och jobbar
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Tjena... Har betalt licensen i fredags och den hinner ju mycke troligt inte komma tills imorrn. Funkar de att visa kvitto på att den är betald? eller går de ringa svemo och få dom att maila nån kopia på licensen?

/Anton

Du behöver inte ha licens för att köra träningen. Men det kan ju vara en fördel om du kan bevisa att du gått licenskursen på något sätt. Det brukar inte vara något stort problem.
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jimmy "the devil" Andersson, Patrik "bad boy" Larsson och jag själv tar årets första träning imorrn.
Ska försöka komma igång till 17:00 ev några minuter senare då vi alla har svårt att komma tidigt imorrn.
All hjälp uppskattas då även 2 posteringar skall bemannas.

får man inte ihop de två posteringarna är det bara att ta upp det på förarmötet, ut med 2 gubbar eller ställ in träningen...

så ni som tänkt åka dit ikväll (och på framtida träningar) försök ta med sig nån som kan tänka sig stå på posteringar, desto fler man är desto mindre tid behöver man stå på postering, man delar på tiden helt enkelt.

Om ingen vill va funkis ute på postering, blir det ingen träning, trots att det finns träningsansvariga.

//håkan
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
ZZR
Hade tänkt att köra lite den 8e April..

Undrar om det är någon i Sthlm som kan och vill samåka ner och splitta bensinen? :)

/Sebastian
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Men en TRÄNINGSRAPPORT är väl det minsta jag borde kunna begära nu!
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top