A gay moment in time

Vad har du för teknik när du tar på dig hjälmar?
Hur mycket behövde du blunda för att missa en hest jevel.
Hestar luktar dessutom rätt illa:zpy

Mitt första möte med sådan(syrrans)så var jag inte sugen på några gayaktiviteter alls(eller andra aktiviteter som pungen aktiverar)mitt andra var med saltgurka och bröd,myyyycket bättre.

Snygg hjälm dock,gömma?

Henrik

Helt ärligt, fråga gubben vad han skall ha för hjälmen! Den är ju helt sjukt grym! Hade gärna haft den!

Mohikaner på hjälmen kiss my ass!

Ponny är stenhårt!!!

Man kan ju alltid måla dit ett rosa vridet horn :unicorn
Sen kan man med bestämdhet hävda att det är en hest med ett svärd!

Det var ju bara för mycket...
Så mycket att det nästan var fränt :rolleyes:

Bara fransjacka och boots med sporrar som fattas, frågan är vad du kör för hoj som passar till det?

Du borde åtminstone ha gjort succe hos de yngre damerna. Det är bara att köra vidare in i solnedgången....

Bara fransjacka och boots med sporrar som fattas, frågan är vad du kör för hoj som passar till det?

Du borde åtminstone ha gjort succe hos de yngre damerna. Det är bara att köra vidare in i solnedgången....

Ere bögit med sportsters:mad:

Inget fel att vara gay i dagen samhälle. Eller om du så vill...För blott några decenier sedan (innan fnissmödisarna kissade in ridandet) så var det grabbarna med tjockt skinn i arslet som bemästrade hästryggen. Men, vaffan, puss å kram - gullig hjälm :-)

Inget fel att vara gay i dagen samhälle. Eller om du så vill...För blott några decenier sedan (innan fnissmödisarna kissade in ridandet) så var det grabbarna med tjockt skinn i arslet som bemästrade hästryggen. Men, vaffan, puss å kram - gullig hjälm :-)

Jag har en Simpson Bandit! :yoparty
2756.jpg

Nää jag bara antar.. :D Jobbar utomhus dock och vintern är skönare än sommaren.. Med mc kläder ( och säkert varma kläder på vintern till skillnad från här :huvet ) så lär det nog va rätt nice på vintern :)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage