Namnförslag på salong

Jag gillar Jörgens :D

Jag flyttar strax till Uppsala, jag kommer direkt, under förutsättning att happy ending-massage finns.

Jag gillar Jörgens :D

Jag flyttar strax till Uppsala, jag kommer direkt, under förutsättning att happy ending-massage finns.

Happy ending finns risk att det inte går att välja. Det finns redan en salong i Årsta i Stockholm som heter så. Trodde polaren skämtade när han berättade att det fanns en salong som hette så men det var sant visade det sig.

"Hairdreams ń Laserbeams" såklart"

Jsg nöjer mig med en Brasiliansk vaxning som arvode:arsele

Severa öl medan man väntar, och kalla stället:

ThePubIsHairSalon

Eller gå och småsjung hela tiden och kalla det:

Gnolas salonG

Zohans-salong alternativt Rafaelas-Salong.

Jag kommer förbi på Hummus och Fizzybublech .

PhotoshÅpade till en schyst reklamskylt ;) :tummenupp

Last edited:
"Hairdreams ń Laserbeams" såklart"

Jsg nöjer mig med en Brasiliansk vaxning som arvode:arsele

Menar du att du vill utföra den eller mottaga den..det första är nog mer i din smak än det andra då det andra omfattar en hel del smärta ;) Du skulle nog ha det roligare att göra den ;) Jag anställer dig som praktikant i salongen ;)

Shirin´s beauty lounge.

Shirin´s beauty center.

Beauty Lounge...dämn..det gillar jag starkt!

Severa öl medan man väntar, och kalla stället:

ThePubIsHairSalon

Haha..klockren :D

Ja min favvopub är ju i samma hus :) jag kan be dom dra en kram ner till oss ;)

Zohans-salong alternativt Rafaelas-Salong.

Jag kommer förbi på Hummus och Fizzybublech .

Hehehe...Zohan rockar. Det läskiga är att jag känner en individ som är den irländska Zohan (dock inte frisör..men en annan Sandler film..Bröllopssångare :skrämd...)

Last edited:
Menar du att du vill utföra den eller mottaga den..det första är nog mer i din smak än det andra då det andra omfattar en hel del smärta ;) Du skulle nog ha det roligare att göra den ;) Jag anställer dig som praktikant i salongen ;)

Beauty Lounge...dämn..det gillar jag starkt!

Haha..klockren :D

Ja min favvopub är ju i samma hus :) jag kan be dom dra en kram ner till oss ;)

Hehehe...Zohan rockar. Det läskiga är att jag känner en individ som är den irländska Zohan (dock inte frisör..men en annan Sandler film..Bröllopssångare :skrämd...)

Menjarååå jag vill ÅkkSå vinna! :mad:

...fast...om jag får se dig utföra en Brasilianare på Lorden så kan jag nöja mig med att komma tvåa!

Skall det vara en laserbrasse eller vaxbrasse :brynad ?..vi kommer erbjuda båda sorterna ;)

För Lorden, min vän duger endast det bästa...
En rejäl vax-ritch-ratch! :D

@llvarligt, så finns det iaf EN i vårt hushåll som har seriösa namnförslag.
Den personen kommer nog ringa dig. Och det är inte jag... ;)

Hmm, praktikan...lockande men skrämmande. Vad händer om man gör fel? Kan man bli ståendes med en vaxstrip med en halv fi**a på i handen???:gnissla

Menjarååå jag vill ÅkkSå vinna! :mad:

...fast...om jag får se dig utföra en Brasilianare på Lorden så kan jag nöja mig med att komma tvåa!

Skall det vara en laserbrasse eller vaxbrasse :brynad ?..vi kommer erbjuda båda sorterna ;)

För Lorden, min vän duger endast det bästa...
En rejäl vax-ritch-ratch! :D

@llvarligt, så finns det iaf EN i vårt hushåll som har seriösa namnförslag.
Den personen kommer nog ringa dig. Och det är inte jag... ;)

Kan för ordningens skull informera om att det närmsta mitt skrev kommer en Brasiliansk vaxtortyr är att sätta mig på min nyvaxade hoj, och tillåmed DET är sällsynt. :ickeputsbög:

Hmm, praktikan...lockande men skrämmande. Vad händer om man gör fel? Kan man bli ståendes med en vaxstrip med en halv fi**a på i handen???:gnissla

Det är den äckligaste tanken asså.... att få/tag i DIN vaxstrip med ditt pubeshår...
Fy fan, det skulle se ut som man stod med en bit hårigt fläsk som de glömde skålla innan slakt! :zpy

*undrar om man kunde använda den till nåt*
Smulupptagare på matbordet?
Eller sälja...
:rolleyes:

*/ ?>
Back