Namnförslag på salong

Det är den äckligaste tanken asså.... att få/tag i DIN vaxstrip med ditt pubeshår...
Fy fan, det skulle se ut som man stod med en bit hårigt fläsk som de glömde skålla innan slakt! :zpy

*undrar om man kunde använda den till nåt*
Smulupptagare på matbordet?
Eller sälja...
:rolleyes:

Halsduk!:mattias

De ska va en bra namn! Den ska heta... Salong.. PINGVIN! :Peter Wahlbeck

Kam?

Nä...bara tanken får mig att må illa...

Nu får det vara slutspammat! Tänk på Nörsi!
Skärp till dig - barnunge!
:spammer

JAG? Spammer????:mad: Har den förståndiga delen av hushållet sparkat ut dig i garaget så du slaggat bland lösningsmedlen igen, eller är det blott ditt förflutna i den grundare del av genpoolen som gör sig påmind i detta svammel?

:hihi

JAG? Spammer????:mad: Har den förståndiga delen av hushållet sparkat ut dig i garaget så du slaggat bland lösningsmedlen igen, eller är det blott ditt förflutna i den grundare del av genpoolen som gör sig påmind i detta svammel?

:hihi

Hörnu ditt ålarens, trimma upp de två sniglarna som kopplar ihop trådarna däruppe! Jag ska förklara så att t.o.m DU begriper: Det var DU som började!! :D
Så fort du visade din nuna här i tråden så spårade det ur!

Hörnu ditt ålarens, trimma upp de två sniglarna som kopplar ihop trådarna däruppe! Jag ska förklara så att t.o.m DU begriper: Det var DU som började!! :D
Så fort du visade din nuna här i tråden så spårade det ur!

QUE? Här kommer man med ett ytterst seriöst och genomtänkt namnförslag och dessutom ett förslag på arvode som jag förvisso tänkt att donera till Herr Dr Bike själv, med baktanken att du skulle få röven vaxad och börja gå baklänges för att skona oss estetiskt känsliga från den styggelse du möter i spegeln var morgon.;).

QUE? Här kommer man med ett ytterst seriöst och genomtänkt namnförslag och dessutom ett förslag på arvode som jag förvisso tänkt att donera till Herr Dr Bike själv, med baktanken att du skulle få röven vaxad och börja gå baklänges för att skona oss estetiskt känsliga från den styggelse du möter i spegeln var morgon.;).

Nu skulle ju folk bara fråga: Fan Lorden, har du rakat dig... så det skulle ju inte bli så stor skillnad. Iaf inte för dig! :blah
Jag tackar dig iaf för omtanken, men DEN synen ska INTE den stackars Nörsi få se... :permanentabrännskadorpånäthinnansmiley

Nå! Dags att än en gång slita den här tråden ur Doc's värld av vanföreställningar och bringa ordning ur kaos...

Alltså ytterligare ett seriöst förslag från Teh Lord productions:

"Salong Hela Hairligheten"! Givetvis ingår en företagsslogan: "Det vi inte kan snygga upp bränner vi bort". Åsså loggan: En tecknad superhjältenursey (i tajta trikåer :brynad ) som skjuter laserstrålar med ögonen.:tummenupp

När kan jag börja praktikanttjänstgöringen??

Nå! Dags att än en gång slita den här tråden ur Doc's värld av vanföreställningar och bringa ordning ur kaos...

Alltså ytterligare ett seriöst förslag från Teh Lord productions:

"Salong Hela Hairligheten"! Givetvis ingår en företagsslogan: "Det vi inte kan snygga upp bränner vi bort". Åsså loggan: En tecknad superhjältenursey (i tajta trikåer :brynad ) som skjuter laserstrålar med ögonen.:tummenupp

När kan jag börja praktikanttjänstgöringen??

Du det gick åt mycket brännvin för att hetta upp talgdanken däruppe nu va? :D
Vikken tiiiid det tog innan du klurat ut det!!

Men!!

Det var fyndigt! Det skall medges :tummenupp

Du det gick åt mycket brännvin för att hetta upp talgdanken däruppe nu va? :D
Vikken tiiiid det tog innan du klurat ut det!!

Men!!

Det var fyndigt! Det skall medges :tummenupp

I wish it was the brännvin:gnissla Nä du, min gode herre, jag är spiknykter och inbunkrad på jobbet i Rikets tjänst.

Och tack!:yoparty

I wish it was the brännvin:gnissla Nä du, min gode herre, jag är spiknykter och inbunkrad på jobbet i Rikets tjänst.

Och tack!:yoparty

Inbunkrad...jahamänn... En annan är utbunkrad... på ett varmare ställe.
Nej inte helvetet. Än.
Men där jag är kostar bensinen 1,36 för regular och 1,70 för premium!
Det är så man vill gråta...
Ska vi hyra en tankbåt och åka hit och bunkra?
HAr vi potatis med oss i lasten kan vi lätt få en slant över oxå!
Det är rena lyxen här, och alla vill ha.

Våra exsailors Skägget och Jürgen får väl snatta ett bunkerfartyg från flottan åt oss...:gnissla

Vi kan ju dra igång ett bytesprogram a'la downtown LA's "games for guns" men bensin for potatis ist...Nu blir den osökta frågan var man kan palla ett femtiotal ton potäter...:va

Våra exsailors Skägget och Jürgen får väl snatta ett bunkerfartyg från flottan åt oss...:gnissla

Vi kan ju dra igång ett bytesprogram a'la downtown LA's "games for guns" men bensin for potatis ist...Nu blir den osökta frågan var man kan palla ett femtiotal ton potäter...:va

Det där har jag redan kläm på serru.
Potäterna är det lilla i det hela... dem har jag redan börjat luska efter :) och har ett om inte löfte, så iaf en inkörsport till en som odlar hundratals ton...
Det ordnar farsan! *björnen Baloo ska lära dig alllt han kan*

JA! Jürgen och Skägget blir utmärkta matroser :hihi

1: Namnförslag: "Det jag inte förstår förstör jag!"

2: Tankbåt: Hur stor kapacitet pratar vi? Jag har som Doktorn vet nära tillgång till vissa flytetyg......

1: Namnförslag: "Det jag inte förstår förstör jag!"

2: Tankbåt: Hur stor kapacitet pratar vi? Jag har som Doktorn vet nära tillgång till vissa flytetyg......

Ja djävlar! Då ska du med! :D (börjar bli många att dela med här nu...hm...jag får knäppa några av er under vägen hem :hoppskrat)
Seriöst: Jag kommer odla en kontakt här nere, han är seriös.
När "dagen P&B" kommer ska vi väl kunna hyra/låna en kusttrampare (paragrafare) och sedan gå loss.
Krävs ju iaf sex man (två vaktlag).

Vet inte om man får göra såhär men jag ville visa det fina resultatet av tråden :kiss (skicka PM om jag måste ta bort bilden Swedie)

Bifogat

• drottningjpg.jpg
    drottningjpg.jpg
    97.4 KB · Visningar: 112
Efter att ha läst igenom den här tråden kan jag inte låta bli att undra vad pappa skulle säga om Salong Mental;) Men allvarligt här har vi en som heter Sköna rum (nja, kanske inte ändå...)
Eller Shari´n Shirin, men det låter väl som något annat, förmodar jag (vackert namn i alla fall).

Last edited:
Efter att ha läst igenom den här tråden kan jag inte låta bli att undra vad pappa skulle säga om Salong Mental;) Men allvarligt här har vi en som heter Sköna rum (nja, kanske inte ändå...)

Eller Shari´n Shirin, men det låter väl som något annat, förmodar jag (vackert namn i alla fall).

Jag ville ha Salong Metal (och enbart spela metal) men det blev nerröstat :(

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back