Sverigedemokraterna granskade!!!!!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Skynda er att köp dagens Fokus!
Dem har hjort en granskande artickel om sverigedemokraterna, man får tydligen veta svaret på frågor som:

"Sverigedemokraten, hur är han?"
"Därför är sd:are duma"
"Anledningen till att Fokus inkl tv8 alti vet best!!!1"

Det är en bild på den där fula Åkesson på framsidan också ,ja ska brena den för jag har nu läst alla tidningar på jorden snart och det står i allihop hur duma de är i demokraterna.

Vpk rewls!!1111

skriva-tidning-och-nicka-medhållande-för-alla-tycker-som-en-själv-kommunist

Därmed ej sagt att SD är de skarpaste knivarna.

Nu har jag läst reportaget och kan konstatera att det var chockerande sakligt, observera att det inte var sakligt men väldigt sakligt jämfört med mina förväntningar.
Man har valt en ny och spännande angreppstaktik:
Sverigedemokraterna har misslyckats! Deras höga opinionssiffror är ett misslyckande! Varför? För att de ville egentligen ha ännu bättre siffror. :lol
Man upphör aldrig förvånas hur desperata och trängda djur (liberaler) agerar under stress och press. :)

SD är bra. Rensa upp i träsket bland alla blattar och inför "ett-brott-och-ut-ur-Sverige-regeln". Såna som anser sig bara ha rättigheter, inga skyldigheter hör inte hemma här. Min röst går till SverigeDemokraterna och Jimmie Åkesson.

SD är bra. Rensa upp i träsket bland alla blattar och inför "ett-brott-och-ut-ur-Sverige-regeln". Såna som anser sig bara ha rättigheter, inga skyldigheter hör inte hemma här. Min röst går till SverigeDemokraterna och Jimmie Åkesson.
Som i USA, fast alla som vill ha en sådan regel är rasister. Har jag hört.

Var inte du lite brottslig där och skickades hem :tungan
Ja, och jag har inte någonsin sagt att USA gjorde fel. Jag tycker det var helt RÄTT. Gör du ett brott i ett land du är så gott som gäst i så ska du högst få 1 chans att bättra dig, därefter åker du ut. Problemet är dock att Sverige inte har någon som helst koll vid våra gränser / tullar. Du kan komma tillbaka till Sverige och bo som vanligt utan att någon vet.

Ja, och jag har inte någonsin sagt att USA gjorde fel. Jag tycker det var helt RÄTT. Gör du ett brott i ett land du är så gott som gäst i så ska du högst få 1 chans att bättra dig, därefter åker du ut. Problemet är dock att Sverige inte har någon som helst koll vid våra gränser / tullar. Du kan komma tillbaka till Sverige och bo som vanligt utan att någon vet.

Sköt du en snut? :lol Dealade du crack? Sprayade du Frihetsgudinnan röd och satte en hammare och skära i hennes hand?

Du kan komma tillbaka till Sverige och bo som vanligt utan att någon vet.

Inte bara det, det är ensiffrig procentandel av avvisningarna som verkställs, det är skrämmande men sant. Under 10% av alla som skall ut lämnar inte ens landet. :3freak

Verkar ju inte vara så svårt i USA heller med tanke på hur många miljoner illegala invandrare dom har.

Alltså allvarligt talat!
Lär dig stava ordentligt, snälla!

Så jävla jobbigt att läsa när varannat ord är totalt åt helvete.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage