Öppen träning på Lunda lördag 13/9.

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
KX500 för MX/Enduro/Motard/Isbana/Backe
Ville kolla intresset för träning på SM-banan i Lunda lördagen 13/9.

Tiderna är mellan 10-15 (ev. längre om intresse finnes...) :va
Priset är satt till 150kr för icke medlem.

Alla får prova och vi kan/vill dela in i grupper beroende på körförmåga! :yoparty

Vi har ljudispens,men 94dB gäller på hojarna och körningen är på egen risk.

Hoppas det inte regnar denna gång! :D

Last edited:
Nordiska körs samma dag vilket säkert kan bidra till visst manfall av SM-gubbar iaf.

Jag var förbi nu igår och spanade (har fått fart på moppen och rastade av den på småvägarna). Jäklar vad spårigt och geggigt det var på grusslingan - som hämtat från GGN :)

Jag har nog inget för mig den dagen - om jag kör får vi dock se, hänger på vilka sulor jag hinner kränga på extra-fälgarna. Decibelpluggar måste i också - jag är precis på gränsen vid Bilprovningens ljudmätning (103dB vid 3.500rpm :rolleyes: ). Bara insugsljudet får döva att höra de ljuva tonerna :näsblod

Farsan fyller 65 den helgen,så det är omöjligt för mig.Helgen före eller efter vore bättre.

Nordiska körs samma dag vilket säkert kan bidra till visst manfall av SM-gubbar iaf.

Dom är inte prioterade,utan vill få in "nya" förmågor som vill/vågar prova på Supermoto utan att SM-gubbarna stressar föbi,därav indelning i exempelvis grupper. :tummenupp

Jag var förbi nu igår och spanade (har fått fart på moppen och rastade av den på småvägarna). Jäklar vad spårigt och geggigt det var på grusslingan - som hämtat från GGN :)

Jag har nog inget för mig den dagen - om jag kör får vi dock se, hänger på vilka sulor jag hinner kränga på extra-fälgarna. Decibelpluggar måste i också - jag är precis på gränsen vid Bilprovningens ljudmätning (103dB vid 3.500rpm :rolleyes: ). Bara insugsljudet får döva att höra de ljuva tonerna :näsblod

Vi kommer att ha gruset nyslätat och fint till träningen så att även du Tom kan köra!!!! :D

Last edited:

Bifogat

• IMG_2256s.JPG
    IMG_2256s.JPG
    103.6 KB · Visningar: 72
  • IMG_2269s.JPG
    IMG_2269s.JPG
    114.1 KB · Visningar: 73
  • IMG_2278s.JPG
    IMG_2278s.JPG
    144.7 KB · Visningar: 80
  • IMG_2287s.JPG
    IMG_2287s.JPG
    162.9 KB · Visningar: 75
Varfor...

Blir ''lite"" fundersam pa supermoto intresset i Sverige nar endast 4st forare dyker upp pa en forannonserad ordnad traning pa en nyoppnad SM-bana....:va
(ursakta stavande,skriver ifran utlandet)

Hoppas intresset stiger till nasta ar annars ar nog Lunda vack som bana!:huvet
Tack ni tillfalligt ansvariga for att ni stallde upp och ordnade traningen!:tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8