Info om sterilisering tack!

"jag har inga biverkningar alls, detta är ett väldigt milt alternativ och det är inget östrogen i som kan ge biverkningar."

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3567359&postcount=36

och nu:

"anledningen till varför jag funderar är för att jag inte vill ha barn och för att p-medel är negativt för min kropp på olika sätt."

Nåja, bra att du skippar sterilisering tycker jag. :tummenupp

"jag har inga biverkningar alls, detta är ett väldigt milt alternativ och det är inget östrogen i som kan ge biverkningar."

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3567359&postcount=36

och nu:

"anledningen till varför jag funderar är för att jag inte vill ha barn och för att p-medel är negativt för min kropp på olika sätt."

Nåja, bra att du skippar sterilisering tycker jag. :tummenupp

nä jag vet, läkaren sa det till mig att det skulle vara väldigt milt osv och det var det i början också men nu har jag haft det ett tag och upptäckt lite saker. DOCK mildare än tex minipiller, vilket jag inte får lov att ta pga hjärtsjukdomar i släkten.

Vaere för fel på 2:an? Där får man inte barn vad jag vet...

Jag tänker inte skaffa fler barn, men jag tänker inte sterilisera mig för det. Som sagt tittar man 10 år tillbaka i tiden så hade man ju inte ett rätt när man siade om framtiden. Vem fan trodde de skulle sälja ketchup utan socker tex?
Ja prexis min tanke oxo, vem hade trott att det skulle finnas nikotinfri snus för 10 år sedan.

Ok...nu måste vi reda upp detta...

Är DU levande bevis på att plastfolie resulterar i barn...eller har du ett barn till följd av att din sambo använde plastfolie från köket efter fredagsölen...den här tråden blev genast mkt bra!

Ok...nu måste vi reda upp detta...

Är DU levande bevis på att plastfolie resulterar i barn...eller har du ett barn till följd av att din sambo använde plastfolie från köket efter fredagsölen...den här tråden blev genast mkt bra!

jepp, jag är ett levande bevis på det!! mina föräldrar använde plastfolie!
sen hade de beställt tid för abort, var på väg dit men halvvägs vände de och körde hem igen, vilket resulterade i att jag föddes! anser att jag är en överlevare haha :D

sen hade de beställt tid för abort, var på väg dit men halvvägs vände de och körde hem igen, vilket resulterade i att jag föddes! anser att jag är en överlevare haha :D

Själv hade jag nog sett dina päron som ett ganska tydligt bevis på att man aldrig ska säga aldrig och att man inte vet om man kommer ändra sig eller inte!
Det lät ju som om de var ganska säkra på sin sak men trots allt ändrade sig i sista sekund när det verkligen blev allvar...

Jag tycker det låter mer som ni har oönskade vibrationer i eran genpool :)

men varför vill du inte ha barn???

måste väl vara de bästa man kan få här i livet...

du e väl lika gammal som mig (26)... man ska nog inte vänta för länge..

my 2 cents...mvh tobbe

Är på jobbet, vårdcentral,men pm:a mig så kan vi ta det via msn eller något. Har jobbat på kvinnoklinik men har också tvingats genomgå svåra hormonmedicinska behandlingar för att undvika operationer så lite insatt är jag nog :död.

Det är din kropp och du fattar beslutet själv och ska absolut inte säga att du ska göra si eller så men kan ge lite information, medicinsk fakta med mera förhoppningsvis.:pannkyss Min första spontana tanke är att jag tycker du ska boka en tid hos din gynekolog för ett genomgående samtal i lugn och ro.

Last edited:
:fattartil Man kan väl bli steril av nån könssjukdom? Allt du i så fall behöver göra är att gå på sporthojpub så är du steril innan du vet ordet av. Eller innan du hinner säga flaska.

:fattartil Man kan väl bli steril av nån könssjukdom? Allt du i så fall behöver göra är att gå på sporthojpub så är du steril innan du vet ordet av. Eller innan du hinner säga flaska.

Att jag har High Class, Grade A, Super Sperm vet jag.

Men frågan är hur Webspy's och DanTheMan's har överlevt??? :confused:

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back