Fikarådet

Fika 19:00 torsdag Flygarns Haga (om ingen har nåt bättre förslag?)

1. Jessan
2. Styret
3. Pacman
4.
5.
 
Fika 19:00 torsdag Flygarns Haga (om ingen har nåt bättre förslag?)

1. Jessan
2. Styret
3. Pacman
4.
5.
Sex. Paser

Är det inte dags att byta namn på den här tråden till " Käka mat o dricka öl tråden" eller liknande? :tungan
 
Fika 19:00 torsdag Flygarns Haga (om ingen har nåt bättre förslag?)

1. Jessan
2. Styret
3. Pacman
4. Explosive
5.
Sex. Paser

Va lite seg med inlägget å missa några:rodnar
 
Fika 19:00 torsdag Flygarns Haga (om ingen har nåt bättre förslag?)

1. Jessan
2. Styret
3. Pacman
4. Explosive
5. Aze
Sex. Paser
 
Är det inte dags att byta namn på den här tråden till " Käka mat o dricka öl tråden" eller liknande? :tungan

Tycker jag inte.
Dricka öl/äta mat/bli bakfull mitt i veckan-tråd kan bli en egen tråd.
Fikatråden skall väl vara just fika?
 
Väldigt sällan det blir bara fika :öl

det var det jag syfta på...

Iom att fikatråden eskalerat till just öla-i-veckan-med-start-på-kafe-som-serverar-öl är nog intresset för just dessa fikaträffar lite minskat hos dem som varit med tidigare för att just fika.

Jag kan ju ha totalt fel... :rolleyes:
 
Last edited:
det var det jag syfta på...

Iom att fikatråden eskalerat till just öla-i-veckan-med-start-på-kafe-som-serverar-öl är nog intresset för just dessa fikaträffar lite minskat hos dem som varit med tidigare för att just fika.

Jag kan ju ha totalt fel... :rolleyes:

Vågar du inte komma nu mao? :va
 
det var det jag syfta på...

Iom att fikatråden eskalerat till just öla-i-veckan-med-start-på-kafe-som-serverar-öl är nog intresset för just dessa fikaträffar lite minskat hos dem som varit med tidigare för att just fika.

Jag kan ju ha totalt fel... :rolleyes:

Det hoppas jag verkligen att du har!!
Borde väl inte spela någon roll om några tar en öl medan andra dricker kaffe/te/vadfansomhelst. Att vi sedan har fortsatt till något annat ställe ca 2ggr på ett halvår hoppas jag att folk klarar av :pannkyss

Du kanske borde prova på att komma och fika idag och se hur det är :7peta

P.S Det är ju samma folk nu som för ett år sen + - några till så du har fel.
 
1. Jessan
2. Styret
3. Pacman
4. Explosive
5. Aze
Sex. Paser
Sju. Smedberg (om det inte regnar)
Åttte. Firefox... kanske kommer lite senare
 
Jag kommer också lite senare!
Ska på styrelse möte på bostadsrättsföreningen och dyker väl upp vid 19:30!
 
Fika 19:00 torsdag Flygarns Haga (om ingen har nåt bättre förslag?)

1. Jessan
2. Styret
3. Pacman
4.
5.
Sex. Paser

Är det inte dags att byta namn på den här tråden till " Käka mat o dricka öl tråden" eller liknande? :tungan

Varför inte kalla ((Tordags-träffen)),,:va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top