Var det du???

Mötte ett tiotal motarder (såg inte så noga, solen i ögonen) vid backaplan vid 19:30 nånstans

Vem var det med Sporthojströja på väg till Halden idag? Vi passerade dig/er med två Gixxrar och en Busa.

Det var inte jag (självklart eftersom jag saknar hoj), men jag tror att jag såg er vid ett annat tillfälle.
På väg hem från orust blev jag omkörd av två gixxrar (en svart och en blåvit) samt en svart busa vid rödljusen som sitter på ena sidan om tjörnbron. Var det ni? ;)

Last edited:
Det var inte jag (självklart eftersom jag saknar hoj), men jag tror att jag såg er vid ett annat tillfälle.
På väg hem från orust blev jag omkörd av två gixxrar (en svart och en blåvit) samt en svart busa vid rödljusen som sitter på ena sidan om tjörnbron. Var det ni? ;)

Det var vi! Hade kramp i benet på väg hem och kunde knappt växla..

Limez + polare, vi Bräckan! Det var NI!

Trevligt att träffas å tjötas vid:tummenupp :tummenupp

\m/

Ja det var trevligt att träffa en sporthojare i hemtrakterna:tummenupp
Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig tur, och att du inte blev förgiftad av vattnet i pumpen :) :gnissla

vilken nisse va de som va på centralen och väntade på sin flickvänn vid 22 tiden ? du hade en svartvit berik jacka såg dock inte va du hade för hoj..

Var de du ?? Idag på allèn och upp mot Guldheden,, En Ktm,, med sporthojs tröja som stod Horney på,,:va
Kan de va du Paser,,:va

Var de du ?? Idag på allèn och upp mot Guldheden,, En Ktm,, med sporthojs tröja som stod Horney på,,:va
Kan de va du Paser,,:va

Paser på Bosses hoj? Verkade som att Paser skulle köra motard idag iallafall:tummenupp

En Yamaha YZF 750R Streetfighter, lila fälgar, svart tank, och leopardtyg på bakdel och lampkåpa:yoparty . Utanför Copyshop i Kungsbacka vid 11-12tiden.

Är det din?

Gixxer som ajg vinkade förbi övergångsstället i nödinge runt halvtio? Ja jag vinkade bara över dig så jag kunde skriva i tråden.

Nej den hår tråden kommer aldrig dö!

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...