Var det du???

Såg en 1098 med denna färgen (tror jag, var en bit ifrån :gnissla ) i kungsbacka för 5 min sedan. Var det du?

ducati-1098-s-tricolore.jpg

Såg den i Onsala igår på eftermiddan.

Tre knäskrapsövande motorcyklister i arendal vid 4 tiden, varav två var speed triplar? Rullade även förbi en vit superduke och en 640/660 av något slag.

illebror, jag och en polare
:yoparty

vi körde lite teknikövningar o njöt en av säsongens sista riktigt schyssta kvällar

illebror, jag och en polare
:yoparty

vi körde lite teknikövningar o njöt en av säsongens sista riktigt schyssta kvällar

Ja det gäller att ta vara på de sista dagarna, gjorde vi med. Var ute och provade kusinens nya lustgassystem i hans Chevrolet nova:yoparty Ni kanske såg den blåa bilen?

Var det någon här ifrån som vi mötte mellan Kungälv o Lilla Edet??Kringeli krok vägen. Vet inte vad den heter:)
Mötte ca 7-8 hojar.
Vi var 3 st

Var det någon här ifrån som vi mötte mellan Kungälv o Lilla Edet??Kringeli krok vägen. Vet inte vad den heter:)
Mötte ca 7-8 hojar.
Vi var 3 st

Undertecknad kan nog ha hört till det sällskapet. Jag, tjejen & en kompis var ute o körde, sen hade vi sällskap en bit av fyra gasglada herrar (en av dessa var sjukt grym på wheelies), har för mig att vi låg 7-8 hojar på rad när vi kan ha mött er? :)

Undertecknad kan nog ha hört till det sällskapet. Jag, tjejen & en kompis var ute o körde, sen hade vi sällskap en bit av fyra gasglada herrar (en av dessa var sjukt grym på wheelies), har för mig att vi låg 7-8 hojar på rad när vi kan ha mött er? :)

Jag var oxå med i samma gäng du mötte... de var som sagt en kille på en honda som gjorde riktigt låååååååånga wheelies.. :tummenupp bara o fortsätta öva för min del... hehe

Vem med sporthojströja kom på Oscarsleden mot Frölunda idag vid 17-tiden? Hann ej se nick eller hoj.

ja det stämmer, kul man undrar ju ibland vem det är man möter. visst va det en härlig dag!

3st KTM piloter som kwasten och jag stannade och växlade några ord med igår kväll (19.30)..vad heter ni här?

vem vare som wheela förbi mig på lillhagsvägen? jag gjorde tummen upp?=
en husaberg kanske de va? gul va den iaf och den mullra på rätt gött

Last edited:
Var det Spinner jag såg när jag cyklade till jobbet i veckan, som stannade och vände på "Regnbågs gatan" vid lindholmen.

Det var en äldre, 2-taktsrykande gul honda...

*vinka*

Var det Spinner jag såg när jag cyklade till jobbet i veckan, som stannade och vände på "Regnbågs gatan" vid lindholmen.

Det var en äldre, 2-taktsrykande gul honda...

*vinka*

Om det såg ut som en "gul ubåt" så var det nog han:tummenupp :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman