Bankörning & RR

bandag på mantorp, nu verkar det som om platsen i släp är tagen dock.

Vad är det du köpt nurå? :)

Haha, en Blade-maddafuckin-08:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Grym som fan!!!:D

Vill bara ta den till banan pronto, vem arrar på Mantorp på söndag?

Säg till om polaren din på släpet väljer att kolla på nått jävla OS eller nått istället, Mantorp hade vart sköj, 30 + 30 mil själv är dock sådär!!!!

\m/
 
Grattis till nya "moppen". Är det den nya 1000 cc (en kanonfin leksak)??
En sådan står högt på min önskelista. Den är underbar att köra.
 
Haha, en Blade-maddafuckin-08:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Grym som fan!!!:D

Vill bara ta den till banan pronto, vem arrar på Mantorp på söndag?

Säg till om polaren din på släpet väljer att kolla på nått jävla OS eller nått istället, Mantorp hade vart sköj, 30 + 30 mil själv är dock sådär!!!!

\m/

Grymme hoj :tummenupp
 
Last edited:
Jajemensan!!! Den är grym:tummenupp :tummenupp :)



Yesbox ... har fan drömt om den sedan släppet i mars!!! Blev sedan helt såld då jag testade den:)



Tackar!

\m/

Den är riktigt snygg också, speciellt framifrån. Det ultimata raggningsfordonet. Mårten Förgöraren kan nu bli Mårten Förföraren!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top