Första filmen

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Jag har spelat in en liten film.

[YOUTUBE-ID]OwljlBWZc0c[/YOUTUBE-ID]

Kom gärna med tips och kommentarer.

Edit: Nu har jag på allmän begäran ändrat musiken. :yoparty
 
Last edited:
du bör absolut ta dig en funderare över valet av musik till nästa film:näsblod
 
Skön!
Cool musik också, inte linkinpark för en gångs skull ;)

edit: eyy vafan, musiken gjorde ju det hela lite relaxed att kolla på!
 
Jag lade på musik för att dränka bort en del av bruset. Oavsett vad jag hade valt för musik så är det alltid någon som inte gillar det. Jag valde låten för att den är bra och för att den är så tysk.

Vägen är den mellan Grödinge och Skanssundet, om det var någon som undrade.
 
När man sett 72.000 youtube-filmer där motorljudet låter som nån skriker i en kom-radio, så blir man glad av att det är NÅTT i bakgrunden.
Tjejen sitter o pluggar bakom ryggen på mig, och hon diggade med ;) :tummenupp
 
Ser ut som du ska uiila flera gånger, men så blir man så besviken varje gång det inte blir någon.... men annars tyckte jag filmen blev bra. Bilden var ju klar och bra ljussättning.
 
Ditt musikval fick mig att kräkas... TVÅ gånger!

Du är skyldig mig ett Super Meal på valfri Sybylla!

Annars är det alltid kul att se hojjfilmer! :-)
 
Och gör man så här så blir det högre kvalité! :tungan

[YOUTUBE-ID]<object width= "425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OwljlBWZc0c&ap=%2526fmt%3D18&autoplay=1&rel=0&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=0&loop=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OwljlBWZc0c&ap=%2526fmt%3D18&autoplay=1&rel=0&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=0&loop=0" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> [/YOUTUBE-ID]
 
Eller så kör du mer vänstersvängar nästa gång, nedlägget blir ju mer extremt...
=P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top