Bilder på era husdjur

Du har sett det iom att det är både staffar och amstaffar med, men jag kan enas om att vi aldrig kommer enas, och vi behöver aldrig enas heller. Det är bäst att hålla det till den bildtråd det är.

]

precis.
och apropå det så måste jag stämma in med att du tar jävligt fina bilder!
 
Min gamla katt Tiger, nu död och nuvarande Cissi som även har sig 3 små kisseungar just nu :yoparty

Alltså den svarta har fått ungar, den till vänster led bara av fetma.
Sen vet jag inte hur man gör bilden mindre, men den är väl värd en helsida?

Hmmm, ser ut som att du har stulit morsans katt. Hon har en som heter Bamse som ser precis ut som din framlidne kisse. Han var normalstor fram till 3-årsåldern, sen tror vi han något fel på hypofysen. De måste vara tvillingar, för de är exakt kopior :yoparty
 
Rufus

Vår ögonsten, Rufus.
Han är ingen stjärna på bönpallen, men han brukar vara med och meka i garaget till grannarnas stora förtjusning.

rufus.JPG

rufus2.JPG
 
Vår ögonsten, Rufus.
Han är ingen stjärna på bönpallen, men han brukar vara med och meka i garaget till grannarnas stora förtjusning.

View attachment 245580

View attachment 245581

Ahh, en Staffe! :D :D :gnissla

Stor&Liten:
IMG_3572text.jpg


Stor:
IMG_3602text.jpg


Liten:
IMG_3583text.jpg
 
Last edited:
Måste fråga, i en del av bilderna ser de ut som att du har släpat med dig en hel strålkastarby, är det blixten som är så pass stark eller är ps?
 
Jag kör med två separata blixtar i de två sista bilderna, jag vill belysa objektet samtidigt som jag vill få med det fina motljuset och himlen utan att objektet blir mörkt.
 
Hårbollar

Dags för parti-gänget..
 

Bifogat

  • aspike (Small).JPG
    aspike (Small).JPG
    54.1 KB · Visningar: 29
  • agness (Small).JPG
    agness (Small).JPG
    32.8 KB · Visningar: 34
  • däck.JPG
    däck.JPG
    24.7 KB · Visningar: 31
  • ssspike.JPG
    ssspike.JPG
    40.8 KB · Visningar: 28
Supersöta! Lagom storlek också :-)
Tack, vad snällt!

Dr.Bike skrev:
Lite skälliga....men det beror på husse och matte... ;) )
Aj Anneli! Slå inte! :D
Ingen ko på isen!

Dr.Bike skrev:
Vilket parti är de medlemmar i?
parti-colour -mer färg i världen!

Vi var och provade ställa ut vår dam idag, och till vår glädje och överraskning blev hon BIR-veteran, och slutade som 4:e bästa veteran! :stoltmatte
 

Bifogat

  • bästaveteran4.JPG
    bästaveteran4.JPG
    62.8 KB · Visningar: 38
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top