Bilder på era husdjur

Det jag undrar hela tiden är varför inte oljekyld jobbar som fotograf på heltid? Tar ju kalasbra bilder hela tiden!

Jo, han tar bra bilder, sedan pysslar han förmodligen en hel del i datorn med dom.
Dom är bra och fina, men dom ser inte naturliga ut...

Så det har blivit en badgris av OLJEKYLD GSXR's jycke iaf :tummenupp

Haha:D
De e så de ska vara...Djuren ska skrämma slag på allt o alla ;)

Det jag undrar hela tiden är varför inte oljekyld jobbar som fotograf på heltid? Tar ju kalasbra bilder hela tiden!

Roligt att höra :) Har gjort några småsaker men inget avancerat men det är väl en målsättning att få pyssla mer med bild.

Ja, det görs alltid en redigering av bilderna jag lägger upp, normalt ett par minuter i PS, inget avancerat. En del bilder får längre behandling beroende på vad jag vill ha fram med den. Naturligt är inte min grej, jag vill göra nått intressant att se på, smaken är olika :)

Faktum är att min badgris simmade för första gången i helgen, jag är mycket stolt! Han har flytväst av två skäl, dels för att han är lite harig när det börjar bli djupt, med västen kan han slappna av och känna att han flyter. Dels är bullhundar inga uthålliga simmare vilket beror på för mycket kropp med för korta ben, det är lätt att de simmar sig trötta och sen sjunker:)

Last edited:
Hur många katter har du/ni igentligen? Tycker de är nya namn konstant!

Luzifer och Hamilton där luzifer kallas för "luzze". Hade Rozzi som tyvärr gick bort :((alla är bröder). Sedan har det fötts väldigt många kattungar ifrån där dem kommer.(två kullar a två katter) Hittils i år har två kullar föds där alla redan är tjingade, fem veckor gamla. 1 2 3 4 5.......är en del att hålla ordning på men dock inte så många som förra året :näsblod

:yoparty Äkta M-märkta bondkatter :yoparty =Friska och bra psyke.

Å ja såg nog din fulqoute :gnissla

Bifogat

• DSC00857.JPG
    DSC00857.JPG
    81.5 KB · Visningar: 59
Last edited:
Snel hest

Det är iofs grannens häst men jag har ridit och vart med den ganska mycket under sommaren. Heter egentligen Randers River, men går under namnet Randen. Otroligt trevlig häst, men rädd för allting är han.

Tyvärr är han dålig i benen och är inne på sin andra behandling... Om han inte blir bättre nu kommer han antagligen gå till slakt:gråta :gråta Nu ska jag åka dit och bara sitta i hans hage en stund.

Bifogat

• Randen.jpg
    Randen.jpg
    45.8 KB · Visningar: 67
Fånig hund:
IMG_3253a.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!