Lite bilder från Falken 06/08

tror jag fick någon på tricoloren ... ska kolla efter maten :tummenupp

P.s den gick bra, är du nöjd med den... jag låg bakom dig några varv med min Marlboro Ducce... saknade dina hästar ut på rakorna bara :yoparty
 
Någon som har bilder på en rödsvart cbr1000rr? Hade silver gråsilvrig skinnställ på mig? Efterlyser även bilder på en gul Daytona 675 med svartskinnställ på föraren.

Är det dessa tro?
 

Bifogat

  • hon.JPG
    hon.JPG
    117.1 KB · Visningar: 42
  • hond.JPG
    hond.JPG
    120.9 KB · Visningar: 42
  • day.JPG
    day.JPG
    113.9 KB · Visningar: 52
  • dayt.JPG
    dayt.JPG
    101.5 KB · Visningar: 47

Bifogat

  • dutri.JPG
    dutri.JPG
    107.6 KB · Visningar: 50
  • ductri.JPG
    ductri.JPG
    111.5 KB · Visningar: 43
  • ductr.JPG
    ductr.JPG
    104.4 KB · Visningar: 45
Last edited:
här kommer ett par till på tricoloren.. inte alls lika bra som högt ärade Peders... men det är bilder iaf :tummenupp
 

Bifogat

  • 07-aug-2008PICT0039.jpg
    07-aug-2008PICT0039.jpg
    74.6 KB · Visningar: 54
  • 07-aug-2008PICT0050.jpg
    07-aug-2008PICT0050.jpg
    107 KB · Visningar: 74
såg att du hade bilder på mig, har du fler kansket? tack för dom bilderna annars:yoparty
 
Last edited:
tror jag fick någon på tricoloren ... ska kolla efter maten :tummenupp

P.s den gick bra, är du nöjd med den... jag låg bakom dig några varv med min Marlboro Ducce... saknade dina hästar ut på rakorna bara :yoparty


:tummenupp jag är helnöjd.. blir inte riktigt klok på fjädringen bara.. :va
annars en helt grym hoj att köra.

tack för bilder.. :yoparty
 
Tackar för riktigt fina bilder :tummenupp
Ser att jag får lära mig att hänga mer utanför hojen, så jag slipper skrapa fula märken i min fina ljuddämpare :tungan
Ska nog införskaffa ett skinnställ oxå, med knäpuck :)
 
Ingen som vet vilka dom två herrarna med oranga västar som stog i dubbelhögern ut på start o mål, var... eller hur man kan få tag på dom...

dom stog riktigt fint och borde därmed ha en del roliga bilder likaså, har en "spion" bild på en av dom... om ingen ger sig tillkänna så måste jag nog publisera den på FBI's hemsida och få honom identifierad :fakta

:D
 
Wei får bli min pinsamma avatar tills nästa rolighet!
Kåporna redan uppspacklade och ska lackas om imorn till nyskick igen :yoparty
 
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top