Lite bilder från Falken 06/08

Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

Jag och min polare tog ett varv men det kändes lite för riskabelt så vi sket i det och åkte hem. Och då slutade det regna såklart :rolleyes:
 
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

...HÄR, halt var det hehe, vi var några tappra själar som trotsade vädergudarna, lika spännande varje gång i "knixen":gnissla
 
hallå ja!! antar att det är gottling eller? :) du lyckades inte knäppa något kort på ratbike kawan & mig eller?

tjena peder du fick inte med mig på några mer bilder? den svart/vita kawa zx6r rat biken eller? jävligt sjysta bilder iaf:tummenupp
 
Last edited:
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

Hehe.. jodu.. jag var ute, men ni kom ju så långt efter ( :D :D ) så det var bara o köra in i depån, och efter det blev det ju en räddnings aktion i tunnlen under banan, 6 vikingar som tryckte ut en hästtransport... hehe

har föresten lite film på dig i regnet om du vill ha !!?? här kommer nog en bild oxå :)
 

Bifogat

  • 07-aug-2008PICT0085.jpg
    07-aug-2008PICT0085.jpg
    49.2 KB · Visningar: 59
Jag kände mig frunktansvärt ensam när de började regna på sista passet.
Det var ju lite halt med slicks men de var fullt körbart med lite aphäng!, vars var alla andra? =)

Ja det blev snabbt tomt på banan, men jag var i alla fall kvar och fortsatte köra i licensgruppen trots regnet.
Det var gott om utrymme med tom bana. :D
 
Hehe.. jodu.. jag var ute, men ni kom ju så långt efter ( :D :D ) så det var bara o köra in i depån, och efter det blev det ju en räddnings aktion i tunnlen under banan, 6 vikingar som tryckte ut en hästtransport... hehe

har föresten lite film på dig i regnet om du vill ha !!?? här kommer nog en bild oxå :)


Åh, givet att jag vill ha :D aphäng nr1 (kände att de var bästa körstilen att tillämpa efter jag fått nått bakhjulssläpp och blev skitnervös)
 
Någon som fick en bild på en blå ZX10a med backspeglarna framåtvikta? (lugna gruppen) Jag hade svart/vitt skinnställ och blå hjälm. Tack på förhand!
 
regnet kom lite för sent annars hade jag lagt på de andra sulorna och kört vidare....efter Anderstorp i måndags i hällregn så fick man lite sug efter mer regn"race"
 
Det är ingen som har nån bild på detta färgmatchade ekipage? Skulle även vara kul med nån på polaren och hans vit-grå gammel-Blade. :)
 

Bifogat

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    36.8 KB · Visningar: 215
Hade inte med min pinsamhet på andra varvet iallafall! GUUUUUD vad bromsarna är dåliga orginal på en ZX10R!
Men lite gruskänning ska man väl ha ibland :yoparty

Idag blir det till att beställa en ny bromspump

Japp, instämmer fullkomligt! Fast delar från 636'or passar i princip rakt över och de är dj-vligt mycke bättre... Budget tips!

Såg att jag fanns med på bild i en vänsterkurva: blå zx10a, vitt/svart berik ställ, vita stövlar och blå/grå shoei hjälm med blått visir. Finns det möjligtvis fler på mig?
 
Last edited:
Någon som vet något annat ställe där man lagt ut bilder från onsdagens körning på sporthoj.com eller på något annat ställe. :yoparty
 
Det är ingen som har nån bild på detta färgmatchade ekipage? Skulle även vara kul med nån på polaren och hans vit-grå gammel-Blade. :)

Skulle kunna vara du... men ingen bra bild inte... du e för snabb gosse !

:tummenupp
 

Bifogat

  • 08-aug-2008PICT0025.jpg
    08-aug-2008PICT0025.jpg
    95.4 KB · Visningar: 56
  • 08-aug-2008PICT0032.jpg
    08-aug-2008PICT0032.jpg
    90.3 KB · Visningar: 60
  • 08-aug-2008PICT0046.jpg
    08-aug-2008PICT0046.jpg
    90.6 KB · Visningar: 55
:) Å jag vill passa på å tacka alla tappra vikingar som hjälpte mig å trycka igenom hästtransporten genom tunnlen :)

Ska inte köra där mer med den kärran :ajjabajja på mig själv
 
:) Å jag vill passa på å tacka alla tappra vikingar som hjälpte mig å trycka igenom hästtransporten genom tunnlen :)

Ska inte köra där mer med den kärran :ajjabajja på mig själv


Hehe, inga problem mannen... kom ihåg att du bjuder på körningen nästa gång :hojsmilie

Nää, skämt och sido.. hoppas att inte förmycket av färgen släppte på kärran, och klart du kan ta den igen... kör över banan bara :fakta



Mvh// 1F
 
Last edited:
Tjena,

lite sent ute men....

finns det några bilder på en svart-vit cbr600 -07 med WEST- och Mobil-"reklam" på tro?

::Julle
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top