Lite bilder från Falken 06/08

OneFOOT

Frigolithjon 4life :)
Gick med
2 Apr 2008
Ort
där hojjen står :O)
Hoj
K1 StreetFighter Ed.
Tjenare alla..

Nu regnar det små spik utanför fönstret, men då är det kul o kolla lite på bilder..

Här kommer ett par från dagens övningar..
 

Bifogat

  • Falken_07-aug_nr (2).jpg
    Falken_07-aug_nr (2).jpg
    99.1 KB · Visningar: 114
  • Falken_07-aug_nr (9).jpg
    Falken_07-aug_nr (9).jpg
    83.7 KB · Visningar: 88
  • Falken_07-aug_nr (8).jpg
    Falken_07-aug_nr (8).jpg
    98.3 KB · Visningar: 69
  • Falken_07-aug_nr (7).jpg
    Falken_07-aug_nr (7).jpg
    92.6 KB · Visningar: 101
  • Falken_07-aug_nr (6).jpg
    Falken_07-aug_nr (6).jpg
    102.6 KB · Visningar: 100
  • Falken_07-aug_nr (5).jpg
    Falken_07-aug_nr (5).jpg
    91.3 KB · Visningar: 77
  • Falken_07-aug_nr (4).jpg
    Falken_07-aug_nr (4).jpg
    98.8 KB · Visningar: 90
  • Falken_07-aug_nr (3).jpg
    Falken_07-aug_nr (3).jpg
    86.7 KB · Visningar: 109
ett gäng bilder till.....
 

Bifogat

  • Falken_07-aug_nr (17).jpg
    Falken_07-aug_nr (17).jpg
    92.5 KB · Visningar: 82
  • Falken_07-aug_nr (16).jpg
    Falken_07-aug_nr (16).jpg
    93.9 KB · Visningar: 87
  • Falken_07-aug_nr (15).jpg
    Falken_07-aug_nr (15).jpg
    85.7 KB · Visningar: 68
  • Falken_07-aug_nr (14).jpg
    Falken_07-aug_nr (14).jpg
    79.8 KB · Visningar: 77
  • Falken_07-aug_nr (13).jpg
    Falken_07-aug_nr (13).jpg
    98.3 KB · Visningar: 98
  • Falken_07-aug_nr (12).jpg
    Falken_07-aug_nr (12).jpg
    99.2 KB · Visningar: 76
  • Falken_07-aug_nr (11).jpg
    Falken_07-aug_nr (11).jpg
    86.7 KB · Visningar: 79
  • Falken_07-aug_nr (10).jpg
    Falken_07-aug_nr (10).jpg
    90.3 KB · Visningar: 76
och sista högen ...
 

Bifogat

  • Falken_07-aug_nr (22).jpg
    Falken_07-aug_nr (22).jpg
    93.9 KB · Visningar: 94
  • Falken_07-aug_nr (21).jpg
    Falken_07-aug_nr (21).jpg
    85.7 KB · Visningar: 68
  • Falken_07-aug_nr (20).jpg
    Falken_07-aug_nr (20).jpg
    79.8 KB · Visningar: 80
  • Falken_07-aug_nr (18).jpg
    Falken_07-aug_nr (18).jpg
    93.4 KB · Visningar: 109
Last edited:
P.s ... Någon som har eller som vet om bilder på en Röd/vit Marlboro Ducati, får gärna Pm:a mig... hade varit roligt... såg att det var ganska många fotografer ute idag, så man kan alltid hoppas... särskilt dom två som stog i innerplan i dubbelhögern ut på start o mål..

Mvh // OneF00T

:tummenupp
 
P.s ... Någon som har eller som vet om bilder på en Röd/vit Marlboro Ducati, får gärna Pm:a mig... hade varit roligt... såg att det var ganska många fotografer ute idag, så man kan alltid hoppas... särskilt dom två som stog i innerplan i dubbelhögern ut på start o mål..

Mvh // OneF00T

:tummenupp

Kommer bilder plötsligt till dig.
Kommer smakprov efter detta inlägg:tungan
 

Bifogat

  • fra1.JPG
    fra1.JPG
    134.4 KB · Visningar: 62
  • fra.JPG
    fra.JPG
    113.8 KB · Visningar: 56
  • fight.JPG
    fight.JPG
    112.9 KB · Visningar: 60
  • coron.JPG
    coron.JPG
    112.3 KB · Visningar: 71
  • blår1.JPG
    blår1.JPG
    94.9 KB · Visningar: 69
  • bem1.JPG
    bem1.JPG
    118.7 KB · Visningar: 53
  • ap2.JPG
    ap2.JPG
    108.1 KB · Visningar: 58
  • 68.JPG
    68.JPG
    99.2 KB · Visningar: 53
Falkenberg 060808

Du råkade inte fota min R6a Antar att det var du som hjälpte till med Kärran i tunnelen efter körningen. Jag hade Yamaha skinnstället....
Mvh Magnus S
 

Bifogat

  • kawblå.JPG
    kawblå.JPG
    114.5 KB · Visningar: 69
  • kawa.JPG
    kawa.JPG
    110.7 KB · Visningar: 70
  • joh.JPG
    joh.JPG
    112.1 KB · Visningar: 63
  • honröd.JPG
    honröd.JPG
    108.2 KB · Visningar: 49
  • hon18.JPG
    hon18.JPG
    110.7 KB · Visningar: 56
  • gulducc.JPG
    gulducc.JPG
    103.9 KB · Visningar: 58
  • gulduc.JPG
    gulduc.JPG
    117.7 KB · Visningar: 79
  • gott.JPG
    gott.JPG
    132.2 KB · Visningar: 83

Bifogat

  • rej.JPG
    rej.JPG
    121.5 KB · Visningar: 59
  • r1blå.JPG
    r1blå.JPG
    119.9 KB · Visningar: 57
  • plåten.JPG
    plåten.JPG
    105.6 KB · Visningar: 44
  • plåt.JPG
    plåt.JPG
    122.9 KB · Visningar: 53
  • lavar1.JPG
    lavar1.JPG
    119.6 KB · Visningar: 60
  • lassett.JPG
    lassett.JPG
    115.8 KB · Visningar: 49
  • lasse.JPG
    lasse.JPG
    113.7 KB · Visningar: 50

Bifogat

  • vithon.JPG
    vithon.JPG
    117.8 KB · Visningar: 73
  • tuono.JPG
    tuono.JPG
    119.2 KB · Visningar: 57
  • svr6.JPG
    svr6.JPG
    99.8 KB · Visningar: 72
  • suz.JPG
    suz.JPG
    115.7 KB · Visningar: 70
  • spy.JPG
    spy.JPG
    98.5 KB · Visningar: 62
  • sanr1.JPG
    sanr1.JPG
    129.3 KB · Visningar: 59
  • rr6.JPG
    rr6.JPG
    129.1 KB · Visningar: 50
Du råkade inte fota min R6a Antar att det var du som hjälpte till med Kärran i tunnelen efter körningen. Jag hade Yamaha skinnstället....
Mvh Magnus S

Näemen, väntanulite? Va det du som körde med Yamaha-racefärgat, hoj, hjälm ,skinställ, skor,underkl, nej förresten, jag har nog skådat dig i kallingar förut, inte för att jag såg dom denna gång, men?
Jag skall kolla mina minneskort genast, i så fall.
Men sen vill jag ha en förklaring, till denna lite smått förvånande uppvisning?

Ojojojdå! Nu såg jag, Jag har förväxlat dig med Magnus Mossberg.
Jag ber tusen kronor om ursäkt.
Men jag tänker ändå att kolla mitt minneskort, sen tänker jag kolla mitt eget minneskort:tungan
 
Last edited:
Sport skjorta märkt Yamaha...... Kallingar finns det ååååå då måste jag ha ett par ... HA HA attans snällt att du kollar minnes korten.
 
Sport skjorta märkt Yamaha...... Kallingar finns det ååååå då måste jag ha ett par ... HA HA attans snällt att du kollar minnes korten.

Detta fann jag på mina kort.
Med facit i hand, så borde jag tagit fler bilder, Yamaha freak som man är:tungan
Hoppas på bättre bilder nästa gång, om jag inte kör själv:tungan

Edit:
Såg att bild nr 1 inte va samma som din hoj. Sorry!
 

Bifogat

  • rrrrrrr6.JPG
    rrrrrrr6.JPG
    125.5 KB · Visningar: 84
  • rrr6.JPG
    rrr6.JPG
    116.1 KB · Visningar: 62
  • rr6.JPG
    rr6.JPG
    129.1 KB · Visningar: 62
Last edited:
Detta fann jag på mina kort.
Med facit i hand, så borde jag tagit fler bilder, Yamaha freak som man är:tungan
Hoppas på bättre bilder nästa gång, om jag inte kör själv:tungan

Edit:
Såg att bild nr 1 inte va samma som din hoj. Sorry!

:tummenupp Så himla snällt att du kollade Tack så väldigt mkt...:yoparty
 

Bifogat

  • cor.JPG
    cor.JPG
    105.3 KB · Visningar: 50
  • cor1.JPG
    cor1.JPG
    123.2 KB · Visningar: 63
  • cor2.JPG
    cor2.JPG
    112.3 KB · Visningar: 59
  • cor3.JPG
    cor3.JPG
    115.8 KB · Visningar: 60
Last edited:
Ingen som har en bild på en gul ER 6. Jag körde med svart skinnställ och svart hjälm.

Tack på förhand
 
Finns det några bilder på en svart,silvrig GSXR 1000 01??? med svart/guld/vit Arlen Ness skinnställ på föraren. Saknar fina actionbilder
:tuttar :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top