anox78
Ny medlem
- Gick med
- 26 Jul 2008
- Ort
- Glava skogen
- Hoj
- husaberg fe 400 och en trimmad monkey bike från 76 med en 110ccmotor trimtopp = livsfarlig
ska renovera min fc550 från 03 då mina ramlager börjar bli glappa hur e det med ventiler dom ska väl också bytas efter x antal tim är lite orolig då min förra husa käkade upp en avgas ventil å kolv och åt hål i toppen så det sprutade vatten
ska man byta dom med kanske så man inte får samma ångest igen //Anders