Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0
Fan jävla skit! Hon va ju inte där! :mad: Nu måste jag ju gå och handla på lunchen också! Jag kommer fan bli ruinerad innan jag får ligga!

Och så skar jag mig på en kniv nyss med. Fan.

Last edited:
Fan jävla skit! Hon va ju inte där! :mad: Nu måste jag ju gå och handla på lunchen också! Jag kommer fan bli ruinerad innan jag får ligga!

Och så skar jag mig på en kniv nyss med. Fan.
:tungan :hihi

Hon kanske har tagit ledigt i helgen och farit upp till Storsjöyran? :tummenupp

Så sant.. Men det är nog inte många cheyer tycker killar som raggar på maxi är så jävla heta heller.. Och att fråga efter mailadressen leder nog ingenstans förutom att du möjligtvis får se hennes urringning på webcam... Men då ska du vara jävligt smooth.

Varför får jag en känsla av att det där var 100% gissning? :va

Eller kanske till Emmaboda festivalen? Faen.

Vad ska jag köpa för lunch sen på Maxi då?

Stalking medelst kniv. Du börjar ta dig! :tummenupp

Eller blev du emo när hon inte var där och så började det skäras direCkt?

Den på Internationella Rymdstationen, ISS.

Ronneby

Snart ska jag gå och köpa lunch :tuttar

Vi väntar med spänning. :tummenupp

Jag gissar, likt Mattias, att du kommer snubbla rakt på henne varvid följande konversation kommer utspela sig:
Du: "Höpp!...Ehh....hihi...*host*...jovaehetereeee...heeeheee...ehm...*fnitter*....jag har skurit mig! *hålla fram kniven*"
Hon: " ... " .oO(vafan varedär för idiot?)

Jag tror att du kommer att köpa en massa onödigt skit i onödan. Det är en tjej det handlar om. Hon har redan luggit med 56 killar från kassakön, även fast hon har en båjfränd hemma.

Tänk på det när du står där i näst längst fram i kön, rodnande och med bankande puls medan du håller ett paket topz i dina svettiga nävar och redan har tänkt ut vad du ska säga. Sen när det väl är din tur så hasplar du ur dig det så fort och så tyst att hon inte hör. Killen bakom dig i kön hör dock, och använder dig som defekt jämförelseobjekt. Han talar om för henne vad du sa och sen skrattar de åt dig tillsammans. Sen går de ut på lastkajen och pippar, medan du springer till jobbet med dina bomullspinnar och försvinner in på muggen och snyftar, hulkar och drar dig i skinnet.

:saida

Va fan, jag har också en tjej på Maxi som jag tror vill ligga. Hoppas inte det är samma. För då kan du dra helvet! :mad:

BTW Hur många här väljer kassa efter kassörska?

Va fan, jag har också en tjej på Maxi som jag tror vill ligga. Hoppas inte det är samma. För då kan du dra helvet! :mad:

jag och min polare började med det i 16-årsåldren och det sitter i fortfarande:yoparty

Det är kul när man är med någon man inte känner så bra och man säger vi tar den här kön istället, men det är ju mindre kö härborta, ja men hon är mycket snyggare:tuttar

Även jag har ett utseendebaserat valsystem gällande kassaköer.
Börjar bli problem.
Några av de snyggaste är släktingars eller kompisars döttrar.
Legalt lovliga, men djävligt fel.

Även jag har ett utseendebaserat valsystem gällande kassaköer.
Börjar bli problem.
Några av de snyggaste är släktingars eller kompisars döttrar.
Legalt lovliga, men djävligt fel.

Utseendebaserat valsystem har jag i allt. Det var ganska kul när jag jobbade som rekryterare för några år sedan. Sorry men var du inte blond och hade stora rattar och schysst undertail så kan du dra. Next! :tummenupp

Vi väntar med spänning. :tummenupp

Jag gissar, likt Mattias, att du kommer snubbla rakt på henne varvid följande konversation kommer utspela sig:
Du: "Höpp!...Ehh....hihi...*host*...jovaehetereeee...heeeheee...ehm...*fnitter*....jag har skurit mig! *hålla fram kniven*"
Hon: " ... " .oO(vafan varedär för idiot?)

Hon va inte där nu heller! :mad: Hon kanske jobbar kväll eller nåt? Jag sticker dit vid 7 tiden. Jag fick i alla fall lunch.

Jag tror att du kommer att köpa en massa onödigt skit i onödan. Det är en tjej det handlar om. Hon har redan luggit med 56 killar från kassakön, även fast hon har en båjfränd hemma.

Tänk på det när du står där i näst längst fram i kön, rodnande och med bankande puls medan du håller ett paket topz i dina svettiga nävar och redan har tänkt ut vad du ska säga. Sen när det väl är din tur så hasplar du ur dig det så fort och så tyst att hon inte hör. Killen bakom dig i kön hör dock, och använder dig som defekt jämförelseobjekt. Han talar om för henne vad du sa och sen skrattar de åt dig tillsammans. Sen går de ut på lastkajen och pippar, medan du springer till jobbet med dina bomullspinnar och försvinner in på muggen och snyftar, hulkar och drar dig i skinnet.

:saida

Du är en sann realist Mattias :(

Vi kanske kan dela?

Jag väljer alltid kassa efter kassörska.

Btw, varför har ingen brud skrivit i den här tråden? :va Nån brud måste säkerligen ha suttit i kassan och måste veta hur man ska gå tillväga.

Last edited:
Hon va inte där nu heller! :mad: Hon kanske jobbar kväll eller nåt? Jag sticker dit vid 7 tiden. Jag fick i alla fall lunch.

Hon kanske hade lunch när du var där, ikväll när du går dit så har hon redan slutat du måste kuta ner och köpa ett äpple och undersöka saken

Btw, varför har ingen brud skrivit i den här tråden? :va Nån brud måste säkerligen ha suttit i kassan och måste veta hur man ska gå tillväga.

Om sanningen ska fram så är väl du ungefär lika intressant för henne som en fisk som hoppar upp ur vattnet och frågar fiskaren "ska vi knulla?"...

Eller en slaktare som skulle bli kåt på en blindtarm...

Hon kanske hade lunch när du var där, ikväll när du går dit så har hon redan slutat du måste kuta ner och köpa ett äpple och undersöka saken

Meee faaan. Jag kommer inte ha några pengar kvar snart och måste snatta.

Om sanningen ska fram så är väl du ungefär lika intressant för henne som en fisk som hoppar upp ur vattnet och frågar fiskaren "ska vi knulla?"...

:( Men skam den som ger sig! :D

Fisk och fjälster är knullbart.
Dålig liknelse.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!