Vad fick dig att le idag?

Samtal med chefen som öste beröm :rodnar och erbjöd mig att vara hos en uppdragsgivare fram till årsskiftet med start i september, högre lön och en extra veckas semester med start på måndag.:) Tyvärr blir det inte New York i höst men det får bli en längre tid där i samand med födelsedagsfirande i vår.

Jag fick en bild av en gammal kompis igår, som jag garvar mig harmynt av. Vi spelade in en film till en polare (vi var 18 år och tyckte det var skiten just då ;)) och jag var dalmasen Jåhnnöh' :brynad

Fy fan vad kul vi hade. Synd att mina utsvängda snygga jeans med 5 (!) tubsockor i grenen inte syntes. Man ser iallafall lite av soffkudden under kråsskjortan :P Min Beegees dans var oslagbar.

Bifogat

• toosexxy.JPG
    toosexxy.JPG
    44.6 KB · Visningar: 63
Jag har nästan städat färdigt till mina föreldrar kommer hem Och det är inte såååå mkt som har pajat.
Jag har sökt tre nica jobb så nån av dom 36 platserna ska jag väll knippa.

Jag har jobbat min sista dag på macken!!!! Nu börjar ett nytt jobb och ett nytt bättre liv imorgon! :)

Jag log när jag rodde gummibåt i ån som går igenom stan här. Fick många blickar och skratt:tummenupp

Log när jag drog upp en gammal saab 900 turbo i närmare toppfart för den gamla skorven, mätaren går till 250 och de var inte långt kvar :D

Jag fick en bild av en gammal kompis igår, som jag garvar mig harmynt av. Vi spelade in en film till en polare (vi var 18 år och tyckte det var skiten just då ;)) och jag var dalmasen Jåhnnöh' :brynad

Fy fan vad kul vi hade. Synd att mina utsvängda snygga jeans med 5 (!) tubsockor i grenen inte syntes. Man ser iallafall lite av soffkudden under kråsskjortan :P Min Beegees dans var oslagbar.

Det var innan du hade tillgång till lasern, va?

Back