Iron Maiden Lör, 26 Juli - Ullevi

Nu har jag laddat upp inför Mäjden, och kommer lägga grundfyllan redan ikväll så det bara är att hålla den uppe sen :yoparty

Akta så du inte dricker enbart öl, för då kanske du står och hoppar till maiden för att du är så himla piss nödig :hoppa :tummenupp

Om det blir någon sportojs efterfest hänger jag gärna med. Ska på BBQ innan konserten men är gärna på efter. Posta gärna här eller hör av er på 070-225 93 13 (helst SMS kass högtalare) under kvällen!

p.s Kan höra mig för med en krogägare ikväll om han kanske kan husera lite sporthojare. d.s

Vad för tid gäller imorgon? :)
Nån nämde 3-4tiden, köra på 16 (lr 15)?

Såg första personerna ställa sig i kön lite efter 17.00 idag. Lite oväntat, trodde det skulle vara fler, men men de lär väl dyka upp ^^

Ser ut som jag, Falkeman och en kompis till dyker upp vid 17-tiden, så då kollar vi väl förbi kyrkogården. :tummenupp

Jag Paser mfl. siktar på att vara där från 15.

Ska finnas en gräsyta nära hållplatsen "Ullevi Norra". det är spårvagnshållplatsen som vätter mot Ullevi men är närmare Odinsplatsen och på samma sida ån som Odinplatsen.

För er med dåligt förstånd - ring 0730 36 28 85 :tungan

Hej alla woliga Ghotheborgharhe!!!! :D Ikväll rokkar vi loss till goa härliga MAIDEN!!

/JKay på Marks inloggning!! :yoparty

Jag har tyvärr inga biljetter till Maiden. Men om det blir någon efterfest kanske man kan hänga med, hör gärna av er 0737108279 //Robban

Ville bara passa på att tacka för det trevliga sällskapet före insläppet.
Hyggligt av Mark och grabbarna att låta oss glida med.
Nästa gång kanske han har med sig portabelt kärnkraftverk till stereon ;)

Är det en jättestor gubbe på styltor som "kör" Eddie?

Armar o ben är ju så långt från varann...

Eddie runkade *fnizz*

Tack för najs sällskap på kyrkogården! Ehh...ja, jag hade lite konstiga idéer om vad det skulle vara för ställe innan jag kom dit.... *I see dead people* :näsblod

Paser, hur mår foten idag? :D

Last edited:
Tack för najs sällskap på kyrkogården! Ehh...ja, jag hade lite konstiga idéer om vad det skulle vara för ställe innan jag kom dit.... *I see dead people* :näsblod

Paser, hur mår foten idag? :D

Jo tack, den mår nog som den förtjänar :tungan
Lite svullen, missbildad och allmänt öm...

Hehehe...! ;)

Men bruten...? Den är/var väl bara stukad?

Bruten är den nog inte, jag kan ju gå på den :)
Men jag skadade den rätt ordentligt i vintras (kanske bröt den då) och denna stukning har inte gjort saken bättre.
Fotknölen ser ut att sticka ut lite väl mycket :näsblod

Kanske läge att uppsöka ett sjukhus o få det kollat :va

Bruten är den nog inte, jag kan ju gå på den :)
Men jag skadade den rätt ordentligt i vintras (kanske bröt den då) och denna stukning har inte gjort saken bättre.
Fotknölen ser ut att sticka ut lite väl mycket :näsblod

Kanske läge att uppsöka ett sjukhus o få det kollat :va

Ja, det KAN vara läge. Har ngt flyttat på sig blir det jobbigare att få det rätt sen.
:)

Ja, det KAN vara läge. Har ngt flyttat på sig blir det jobbigare att få det rätt sen.
:)

Jo det har du kanske rätt i :)
Att något har flyttat på sig kan jag nog konstatera själv, fötterna är inte riktigt lika varandra :tungan

Jo det har du kanske rätt i :)
Att något har flyttat på sig kan jag nog konstatera själv, fötterna är inte riktigt lika varandra :tungan

:hihi

Bus-Bo: "Men om den är bruten borde du väl åka till sjukhuset?"
Paser: "Äh, jag har varit med om värre, det gör ju bara ont om jag stampar med foten i marken!"
*B A A M M*

:dummer

:tungan

Paser: "Varför ringer min syrra på Bosses lur? Det är inte bra att min syrra träffar Bus-Bo!"
Paser: "......och inte Mark heller!"

:hihi

JKay nynnar Uggla: "Nu har farsan laddat bössan...." :lol

Nyheter
Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...