Iron Maiden Lör, 26 Juli - Ullevi

Klart man ska dit (har inte Eddie tatuerad på hela överarmen för intet)!
Som alltid före en Maidenkonsert är det roligaste förpartajet kring Ullevi. Hoppas på bra väder, torrt gräs och en kall bärs någonstans utanför arenan.
Är det pissigt väder kan jag rekommendera Stage Door, där de alltid kör enbart Maiden före gigen, och 99% av ölhävarna har biljett och den rätta stämningen.
Synes! \m/

Fan att man inte har biljett.... Jag vill med....

Aj si. Sexhundra pengar ungefär tror jag :va

Är det någon del på din kropp du inte har sålt än så kan det ju vara läge nu, jag vet en som vill tjöpa iaf :brynad

Nja det börjar bli dåligt med delar av kvalite. Hjärnan är ju absolut ingen ide för den vill absolut ingen ha. Söndersupna njurar? Nja ingen som vill ha? Eller iof de är vär insupna så någon som vill känna sig ball för en kväll?
Annars är det nog inget vettigt tyvärr... får stå uanför och dregla :huvet

Ja, 600 för stå och 700 för sitt. Ordinarie är 580 och 680 för biljetterna så har bara avrundat jämt uppåt. Vill helst bli av med de till någon man känner, annars åker de ut på annons. :)

Samlar du på biljetter eller? Du kan änna få köpa min med. 600, ståplats. Jag har även en gedigen Pokemonsamling, 2 rookiebilder på Foppa och en Tamaguchi. Du kanske har lust att ta med dom i din annons?

Samlar du på biljetter eller? Du kan änna få köpa min med. 600, ståplats. Jag har även en gedigen Pokemonsamling, 2 rookiebilder på Foppa och en Tamaguchi. Du kanske har lust att ta med dom i din annons?

Hehe, ne. Sittplatserna är 2st kompiser som bangade. Ståplatsen kom jag över innan jag fick sittplats genom Maiden fan-club.

En smygande och mer och mer påträngande röst i min hjärna påstår att det kommer att bli rätt mkt folk ute på stan efter konserten.
Jag har ju små planer på att ta mig en öl eller trettiosju efteråt, frågan är bara hur & var man ska klara sig utan all kö?!

Om just DU är krogägare vet jag ca 25-30 pers som vill upp på din gästlista :P

Vi åker neråt om ett par timmar nu.. fan va grymt det ska bli.
Nått tips på var dom lokala åkarna hänger på en fredagkväll?
Vi har ju en kväll att slå ihjäl innan det blir rock 'n roll..

Nu har jag laddat upp inför Mäjden, och kommer lägga grundfyllan redan ikväll så det bara är att hålla den uppe sen :yoparty

Bifogat

• ajronnmajdenn.jpg
    ajronnmajdenn.jpg
    86.9 KB · Visningar: 35
Mark kan ta med boombåkCs.

Robertzon tar med batterier.

Men vem tar med skivorna? (brända funkar)

Finns det nån bra tejjk aväjjfood i närheten?

Man lär ju blir hungrig strax innan man ska kliva in...

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...