Nån som provat Biltemas Depåstöd?

Någon som vet var man kan få tag i ett främre depåstöd, dvs. modellen som man lyfter i styrhuvudet med?

Passar dessa till alla hojjar ?

Det här me att det precis passar på blade är som det ska verkar det som för
jag köpte en uppsättnig "dyra" depåställ en gång i tiden (sålda nu dock) men det var precis likadant på dom på det bakre stället dom stod alltid på det bredaste som gick för va precis det fick plats då o hade samma problem me fram stället att däcket tog i fram skärmen när man skulle ta av det =/

Last edited:
Jula-stöden ser ut att va exakt samma konstruktion som jag köpte på louis för några år sedan. "Krokarna" man sätter under svingen är för klena så de böjer sig efter ett tag. Framstödet som lyfter i kronan är dock jäkla bra, lite klumpigt men stabilt och lätt att lyfta med.

Hej köpte stödet fram, oj va vingligt lyfte upp den bak först, med ett bättre (läs dyrare stöd) vi fick vara 2 man för att få upp den fram men det var med knarren som insats. Jag får ta med den till jobb och förstärka den.

Tycker det funkar bra både fram och bak nu. Men det krävdes lite jobb med svets och rondell för att de skulle fungera tilfredsställande...

Julas stöd såg ju vettigt ut när det är gjort i fyrkantprofil, men det har samma skitplattor att lyfta under svingen med som biltema har.

Last edited:
Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort