David81
**Pappa till Isabelle & Haylie**
Hej!
Inte för att hyosung comet är den motorcyckeln jag verkligen mest av allt vill ha,, men.. efter ekonomi, tid osv,,osv,, så känns den hyffsat nära..
Nu då.. Synpunkter ( utseende, mekanik mm)
Skriv Skriv Skriv!!!!!
OBS.. hittade bilden på blocket..(lånad)
Inte för att hyosung comet är den motorcyckeln jag verkligen mest av allt vill ha,, men.. efter ekonomi, tid osv,,osv,, så känns den hyffsat nära..
Nu då.. Synpunkter ( utseende, mekanik mm)
Skriv Skriv Skriv!!!!!
OBS.. hittade bilden på blocket..(lånad)
650n ska tydligen vara lite ostabil i högre farter. Angående andrahandsvärdet så gäller väl det att köpa en som redan har tappat sitt värde. Köpte min 125a(också Hyosung Comet) för 25k, det är en -04, nypris är 43k efter 2 år och 500 mil hade den alltså tappat nästan 20k. Nu i år köpte polaren (MR.duDe) en likadan -04. Han gav 16k. Så faller i värde gör dem. Men 650n är väl nere i runt 30k nu, och jag tror inte att dem faller så mycket mer.
helt ok. Innan jag köpte min kollade jag upp dom lite, och et var en mc-affär inne i gbg (kommer inte ihåg namnet) som hae haft både hornet och comet 650 som lånehoj medans ens egen hoj var inlämnad. Och enligt dom så hade deras comet:ar hållt bättre än hornet:arna
men med tanke på priset så är en comet väldigt aktuell.