Hur bra är du på att köra hoj?? POLL

Samvetsfråga

• Antal röstningar
    0

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Eftersom jag inte hittade nån kul tråd att läsa så startar jag en som har potential att spåra ur...

Frågan lyder. Hur bra/snabb är du på hojen????

Fick hjulspinn idag på bakhjulet...på bakhjulet när jag la i 2an på blöt asfalt, fick lite sladd men grym som jag är lättade jag lite på gasen! Sen var det bara att gasa vidare:-)

När jag hade passerat 300km/h drog jag upp hojen på nytt men det ville bara spinna hela tiden så jag tog det lite lugnare sen.

Last edited:
Hurvida man är bra lr kan köra fort (rakt fram) är väl två skillda saker :fakta !!!!!!!

Edit: jag är snabbast :arsele

Wihoo!
Nu är vi två som har kryssat i svindålig!! Äntligen har jag hittat någon som inte kraschar hela tiden att åka med! :yoparty

Jag var at the top of my game för två år sen. Det tog mig tolv år att komma dit. Nu är jag sämre än nånsin, så det går sjukt fort utför. Något sämre än medel, kanske. Fast å andra sidan har jag sen länge slutat försöka förlänga kuken med feta hojar och tokig körning så det kanske kan påräknas förståndskontot. Fast det är väl inte vad som efterfrågas, antar jag.

Jag är svindålig på att köra fort.
Men jag undrar om jag inte rent av är bättre än medel på att hålla mig på hjulen.
I ödmjukhetens namn kryssade jag svindålig.

Sådärja! Nu har snart 100 pers röstat vilket gör att pollen snart kan sägas ha ett statistiskt säkerställt underlag. Pollen visar redan det jag predikterade: Inom den mest olycksdrabbade trafikantgruppen, unga män på sporthoj, anser sig fler vara duktigare än medel inom samma grupp. Olyckstråden lär inte glesna...

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage