Hur bra är du på att köra hoj?? POLL

Samvetsfråga

• Antal röstningar
    0
Nu saknar jag lite definitioner i den här pollen.. Vissa säger hur dom är i trafiken och vissa hur dom är på hoj.. På hoj finns det ju lite olika sätt att va bra, men det framgår inte vilket som eftersökes i pollen :)

att vara snabb har väll inget hur bra man är på att köra? de är ju bara å gasa mer å sluta tänka...

gör en poll om körteknik och hantering samt reaktionstider i stället :P

Den som säger att han bäst på att köra i trafiken betyder för mig kass.Det e inte du som ska bedömma det utan dina medtrafikaner som ger poäng!

Stämmer ju 100% det där

Fast jag e rätt snabb........(på bana)

Sämsta pollen hittils..vem skall man jämföra sig med:confused: Rossi, eller vinglige farbror Kurt 72 år på sin 535 virago?

Snabb är inget man behöver jämföra, det är inte alltid bra att vara snabb, fråga brudar vad det gillar riktigt snabba killar.

Däremot hur bra man hanterar, men frågan är ju fortfarande enligt första frågeställningen

Last edited:
Röstningen handlar om hur bra du är på att köra snabbt.

Jag ser mig nog något snabbare än den genomsnittliga hojåkare men även såklart klart mer olycksbenägen än genomsnittet med.
För det är gatåkning pollen gäller antar jag.

Jag tycker nog att jag är ruggigt snabb, lyckades skrapa i foten i en rondell igår :tummenupp Oki det var i rondellens mittkant men ändå :cool:

Jag kör alltid ++*3 på mätaren och nästan alltid på bakhjulet, och självklart alltid i avsaknad av både skydd, kläder och förstånd på ett sätt som får Rossi att framstå som en trist amatör. Så jag är förstås i god sh-anda absolut snabbast, medans alla andra är totalt überkassa. Vad vinner jag?

I verkligheten? Jaså du menade så...jo...kanske inte riktigt så snabb då..ööh...fast nästan...iaf när jag drömmer att jag kör med dom stora grabbarna...

Gaah...

Efter 286 röster så tycker 122st att dom är bättre än medel och 99st att dom är sämre än medel. Det är väl så statistiken är generellt i andra lite mer vetenskapliga undersökningar med. :tungan

EDIT: 147 av 304 dvs ganska precis 50% tycker att dom är medel eller någor bätte.

Last edited:
Kör som en kratta. Sitter illa och har knappt styrfart.
Så jag får kryssa i kass.

Jag är tamigtusan riktigt usel på att köra snabbt. Så fort hastighetsmätaren börjar närma sig småpittsfarter så börjar jag se otäcka rubriker framför ögonen, och jag börjar plötsligt fundera över hur bra drivpaketet egentligen är och jag identifierar mig genast med de små små oskyldiga bultar som här och där på min vansinnesmackapär helt plötsligt betyder skillnad mellan liv och död för lilla mig i min dadaistiskt utsmyckade säkerhetsoverall.

Jag är för gammal.

jag är jävligt snabb om jag får säga det själv,det gäller även i sängen tar aldrig längre än 30 sec :yoparty

Har haft kortet i drygt ett dygn och med tanke på att jag anser mig sämre än medel så hoppas jag överleva ett tag.

Jag tror jag är "Rätt kass" så verkligheten är väl 2 snäpp under det.

Hmm, vad är sämre än svindålig? Stödhjul för helvete? :va

Efter 286 röster så tycker 122st att dom är bättre än medel och 99st att dom är sämre än medel. Det är väl så statistiken är generellt i andra lite mer vetenskapliga undersökningar med. :tungan

EDIT: 147 av 304 dvs ganska precis 50% tycker att dom är medel eller någor bätte.
Det är väll ganska självklart att 50% är bättre än medel och 50% är sämre. Eller? :va

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage