Zarrell
Stunter Wannabe
Imponerande!
Fast de väldigt icke manliga skriket på slutet kunde filmen ha klarat sig utan![]()
Tack, kan inte hjälpa att Limez har sån kvinnlig röst
Orkade inte redigera den något
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Imponerande!
Fast de väldigt icke manliga skriket på slutet kunde filmen ha klarat sig utan![]()
Ähh, håll keftn, klockan var 3 på natten och jag var hesFast de väldigt icke manliga skriket på slutet kunde filmen ha klarat sig utan![]()
Tack, kan inte hjälpa att Limez har sån kvinnlig röst![]()
Orkade inte redigera den något![]()

Nyfiken kopplar du upp den eller gasar du upp den och vilken växel + vilken drevning.
Om man utgår från original drevning..kan man inte dreva så det underlättar att få upp hojen på bakhjulet?..större fram-mindre bak eller tvärt om eller påverkar det bara topphastigheten o power?
Eller är jag ute o cyklar?=)
Mindre fram och/eller större bak = mer acc/lägre toppfart
Större fram och/eller mindre bak= mindre acc/högre toppfart om den orkar
Man får inte mer hk bara för man drevar om men man får lägre växlar.
Kan inte växla själv men om de dimper ner så måste du väl ligga högre innan du växlar..
Ni som kör xt660, har ni några tips på hur jag ska lyckas växla från 2:an till 3:an när jag kör på hjulet?
Kör med orginal drevningen.
Fick den att nästan få ork till 3:an men dom flesta gånger dimper den ner direkt.
Har provat växla tidigt och sent, för mig var jag närmast att få den att orka när jag växla sent.
Kanske dreva ner den ett par kugg, det vore ju roligare om man kan få i 3:an utan att behöva kämpa så mycket för de. Skulle även kännas säkrare om man kan göra växligen lite safe "powerwheel" istället för att ligga presis på gränsen (Tycker det borde gå om man ligger tillräckligt högt)
Det går ju att köra helt okej på 2:ans växel, men jag vill ha lite mera fart![]()
Ska ut och prova lite till i morrn![]()
Text..
Hej!
Jag har nyligen börjat lite med försök att köra på bakhjulet. Har en CBR600F-93 lyckas att göra "powerwheelie" på ettan. Varva upp, sluta, varva igen å knuffa lite å så lättar det. Men jag skulle be om lite mer "detaljerad" info om hur man kopplingsstegrar? Jag jag läst lite överallt, jag fattar inte. Måste va dum.dra på kopplingen lite lätt, men de bara varvar till å inget händer..
ÅÅ jag vet, öva öva öva, men nu e de så att jag behöver lite hjälp på vägen!
/ Knaz
Kör en kawa er-5 som faktiskt inte har kraft för power wheelie utan ebart koppling. Min erfarenhet är att om det blir mer av ett läskigt ryck fram o smället till i drev o kedja så måste du gasa mer. Gasar man inte tillräckligt får hojen inte den kraft den behöver för o lyfta. Så funkadedet iaf på min, för när jag började gasa mer försvannden otäcka smällen osv o lyftet kom!
)Veckans trådlyft?![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |