RoLLER och Matti, ni är illa ute!

Ja jag måste hålla med, jag har bara sett trist mobbarhumor i de flesta filmer och trådar. Den sk självironin är ju uppenbar men ändå missbrukad, temat trist självcentrerat: Budskapet är som alltid att Roller är coolast.

Det coolaste va när dom kallade en tjej för luder :tuttar :tuttar :tuttar

haha, nån som läste kommentarerna?

"Hat

Det är vad jag känner, hat!!
Varje gång nått bikermongo varvar på enväg inne i stan utan attt fatta att dom skrämmer skiten ur små tanter och bäbisar och även mig såklart. Hoppas varje gång dom drar upp på bakhjulet att dom ska ramla och skrapa upp ansiktet på en jävla refug, riktigt saftiga skrubbsår på hakan. Då kanske dom lär sig en läxa.

Postad av fabian, tis, 2008-07-15 14:40. Kommentera | Anmäl"

"Hat

Det är vad jag känner, hat!!
Varje gång nått bikermongo varvar på enväg inne i stan utan attt fatta att dom skrämmer skiten ur små tanter och bäbisar och även mig såklart. Hoppas varje gång dom drar upp på bakhjulet att dom ska ramla och skrapa upp ansiktet på en jävla refug, riktigt saftiga skrubbsår på hakan. Då kanske dom lär sig en läxa.

Postad av fabian, tis, 2008-07-15 14:40. Kommentera | Anmäl"
Nämen lille Faaabjan blir rädd för de stora stygga farbröderna. Stackars liten... :hihi

Filmen är tråkig och tragisk, framförallt om man tror att dom är allvarliga. Nu tror jag ju inte dom är särskilt allvarliga men det känns ungefär som att sitta och skratta åt stefan och krister. Det gör man bara inte.

Bilda klubb med min käresta, hon tål dom inte! :mad:

Jag gillar dom inte iofs men hon skyr dom som pesten blir :mad: när hon ser dom :lol

du har inte kollat ngt på rollers andra filmer eller??

vad spelar det för roll?? denna film dom kritiserar .. den du får utgå ifrån när du gör en bedömning... sen om du ser upp till honom här på forumet. det gör ju din syn på filmen något vinklad

Bröderna Shulmans lekstuga.

Men när kom de på att de trodde sig vara roliga? Dom påminner ju mycket om KTH-studenter i overaller med märken på som aldrig fått ligga och som tar igen det vi andra gjorde mellan 13-18 års ålder medelst beerbong. Har inte dom så där stora skalben, utskjutande tänder och upplevs som väldigt nervösa?

jag trodde de höll på med politisk journalistik eller något.:va

RoLLER är kung. Han vågar visa det vi andra gått igenom för att hamna där vi är idag -- med humor och ironi.

Kan inte lite av våra skattepengar som går till kultur ges till honom så vi kanske får en nyproduktion!

Ngt mer tråkigt och predikterbart än Schyfferts sketcher vet jag inte om jag kan komma på. Det ligger nära till hands att ta till Rollers filmer men det är ju inte snällt ens mot Schyffert.

vad spelar det för roll?? denna film dom kritiserar .. den du får utgå ifrån när du gör en bedömning... sen om du ser upp till honom här på forumet. det gör ju din syn på filmen något vinklad

sant, men det skulle lika gärna kunnat vara killinggänget som gjorde den filmen....

Jag tror du bara hittade på det för att verka häftig och beläst om jag ska vara ärlig.

:7peta

Nä... :D "Predikterbar" är nog mer teknikerjargong. Hade jag varit humanist hade jag sagt förutsägbar. Precis som jag tror att du gör som lärarstudent.
Säger du överflödig eller dubblerad säger jag oftare redundant osv.

Back