SGM
BTG 8:20
killen kommer från samma håla som jag bor i.. verkar som om alla i västerås saknar all känsla av humor..
emda skillnaden e att jag snart flyttar..![]()
Det är nog mer att stockholmarna generellt är så kära i sig själva att hela deras världsuppfattning blir lite sned, och i denna lär humor ingå - faktum kvarstår, filmen är inte kul, upplevs inte värst ironisk för en oinsatt (nej, har inte följt rollers tidigare alster, kan ju vara det som är problemet), och förutom lite pinsam dialog vid rödljuset (SJUKT sådan om den är krystat påhittad) merparten är svintrist bakhjulsåka på motorväg.
Jäääääkligt kul, jag får nog ta och fortsätta måla rödfärg och titta lite på när den torkar..
För övrigt har killinggänget gjort något av det roligaste i svensk historia, men det var ett tag sedan nu, att hävda annat påvisar bara att man är:
a) Trendig stockholmare som måste tycka på ett visst sätt.
b) Kepbärande moppefucko som kikade på bolibompa när Veiron körde trucken till brandstationen på söder, och således inte har en aning.
c) all of the above

Om det innebär att man måste tänka själv, och bilda sig en egen uppfattning om vad som är kul/och/eller/inte - så stannar jag gärna kvar här på landsorten (Västerås) och är aptrist.

/J
P.S. Schulmanklanen är inte värst kul heller, inte heller Stefan&Krister - fan, jag är nog humorbefriad ändå.