Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft både r1 och en yzf750 det tråkiga var att jag hade r1 innan 750 så den var inte så kul att köra.750 gick riktigt bra på kurvig väg,satt öhlins på den tror det sitter orginal på vissa modeller(vet ej)men kändes som ett lok och saknade effekt bromsarna var ok men inte super bra känsla.Och ja du har rätt r1ans bromsar är under all kritik riktigt dålig känsla.r6 är liten och smidig vilket väger upp den låga effekten.Dock samma skitbromsar som r1an.
) och mina bromsar klagar jag inte på (320mm ISR, stålomspunnet och 6-kolvsok)Jag tänkte köpa sporthoj nu jag med.
Jag är ute efter en hoj med insprutning. hyfsat med effekt (100hp+), hyfsat låg vikt, plats för lite större förare (jag är 195cm, dock endast 75kg) pris upp till 50k.
Jag har kollat på cbr600fs, yamaha r6 00 o framåt, zx6r runt 00.
har ni några fler förslag?ellr ngt att tillägga om hojarna?
R6 fick insprutning först -03. Men en sån kan du nog hitta för strax under 50 ändå.
Du kan ju hitta en 929RR för dom pengarna![]()
Från vilken årsmodell och framåt fick den insprutning?
Köp en Yamaha Thunderace, jag har själv en -97
Som andra har sagt...929:an är ett fint alternativ, priserna är ju nere på behagliga nivåer.
Skulle egentligen köpa SP1, men vette fan om jag inte är lite sugen på en 929 istället....

Jasså den har insprut? Köp en kawasaki 636 -03
Nä, en R1:a är det väl ingen som kan slåMen mot en gixxer 1000 K6 kanske.
En film där MCN testar gamla sporthojar mot en K6. 750:n kom 1,6 sek efter Sukkan på bana så asdålig effekt har den väl inte (även om den måste upp över 8000 för att ngt ska hända).
http://www.youtube.com/watch?v=rSyPkiTgifU
Öhlins sitter original på SP-modellerna (fast jag har på min) och mina bromsar klagar jag inte på (320mm ISR, stålomspunnet och 6-kolvsok)
Måste börja köra banaKöp en Yamaha Thunderace, jag har själv en -97
Jasså den har insprut? Köp en kawasaki 636 -03
Tror att han skrev till trådskaparen och inte till Kiel, efter som att han inte quotade någon![]()
![]()

Nu ska du inte vara sådan. Hur mycket tror du att jag kan hålla reda på, senast skrivet är det som gäller![]()
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller