Selle_
Ny medlem
Har nyss fått hem mina wings dämpare o undrar om de är några som haft sånna o isf hur de har bestyckat?
sj kör jag en 660-06
//Micke
//Micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
okey tackar för det, jag har int en aning vad jag har på nu..
Men hur vet jag nu att man har hittat rätt, just nu tycker jag den går ganska bra inga smällar osv...
Men det är kanske det ska vara?![]()
Flera tips o gärna lite allmänn info om vad som styr bestyckningen, kan det hända något tråkigt om han går för snålt alt för fett??
All info är bra info
tackar på förhand..
//Micke
Smäller den inte alls vid avslag på gasen? Drar jag till ordentligt och släpper direkt så smäller det ordentligt alltså. Är det fel bestyckning på min? Jag gillar knallarna, men kanske inte bra om de inte ska vara där..![]()
(sorry om jag snodde din tråd lite... ska inte upprepas)
kan tänkas att den går magert,, det kan vara lågfarten som är för liten också, prova att skruva på luftmunstycket för att få bort smällarna.
frågan är om det sitter org vacumfugge på din? kolla färgen på stiftet.
Jag trodde det var tvärtom... Jag ska se om jag kan skruva lite. Ska bara hitta grejerna att skruva på...![]()
Varför skulle det inte vara orginal vacumförgasare? Brukar inte 640n smälla? Ska se vad det står på den. Borde väl stå nån beteckning på fuggen.
org vacumfugge är till för gammla tanter!! Den är slö ger dålig effekt och är svårbestyckat vid trim. Men runt 02 vart det väl flatslide? Det syns lättast det är ett stort plastlock längst upp på gasaren mikuni ,står det därimot fc eller kehin då är det bra![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |