vOLt
aeronautica militare
Fråga R1 racer han verkar vara grym på slanga med sin Nya Ktm 690
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja är vi fler som upplever samma sak borde det ligga ngt i det, alltså krävs det mer pulverTänker ju inte gunga upp hojen!!!
Ska dock utvädera hårt när den är inkörd, tänkte om jag låg på för lågt varv... Vet inte exakt hur det fungerar, men slipper-funktionen kanske är ställbar om man har tur.
Varv på runt 4K borde vara lagom, sedan vrida på o koppla till. Ngn som gillar att slanga och kan prova?
Fråga R1 racer han verkar vara grym på slanga med sin Nya Ktm 690
MAX effekt i en 690 och en FS650 tror jag är väldigt lika. Dock är husan en helt annan varelse.känns nästan som det är värt att ta "kvaliteten"på en husaberg!
där finns ju efekt så det räcker från början!
men den var jävligt snygg
ps vill ha motard![]()
haha allt e fixat stod på gasen från jobb till banken då anders hörde av sig kvart i 3 hehe men nu e alla papper fixade o jag ska iväg o hämta min hoj=)
haha allt e fixat stod på gasen från jobb till banken då anders hörde av sig kvart i 3 hehe men nu e alla papper fixade o jag ska iväg o hämta min hoj=)
Så de var du din jäkel som köpte den sista i huset. Nu får jag ju vänta ändå tills torsdag nästa v på min![]()
Nånstans mellan 86 och 94 procent svårare att slanga med jämfört med min 650 som man plockar upp plättlätt enbart på gas på 2an till 4an. Ettan blir för hetsig och femman kräver nog lite mer talang än jag har.
Dreva ner känns inte aktuellt eftersom jag inte kör i skogen...
Ett kugg ner fram är ju knappast cross/endurodrevning![]()
Exakt min erfarenhet oxå, är dock på inget sätt duktig att slanga...
690 SMC vaknar till liv vid 4K och skjuter på ordentligt vid 5K, sen är det inte mkt kvar att spela på...
Provade lite mer slangning igår, på 3:an orkar den helt enkelt inte vid dem varv som jag håller mig på, när jag kopplar till, man måste nog ligga på 5K.
Vete faan vad man kan göra för att få mer effekt längre ner i registret.
Vad jag har läst verkar det inte som om ens helsystem hjälper speciellt mkt.
Dreva ner känns inte aktuellt eftersom jag inte kör i skogen...
Byta kam kanske, men det känns lite väl seriöst.
Mer cross än asfalt...
Exakt min erfarenhet oxå, är dock på inget sätt duktig att slanga...
690 SMC vaknar till liv vid 4K och skjuter på ordentligt vid 5K, sen är det inte mkt kvar att spela på...
Provade lite mer slangning igår, på 3:an orkar den helt enkelt inte vid dem varv som jag håller mig på, när jag kopplar till, man måste nog ligga på 5K.
Vete faan vad man kan göra för att få mer effekt längre ner i registret.
Vad jag har läst verkar det inte som om ens helsystem hjälper speciellt mkt.
Dreva ner känns inte aktuellt eftersom jag inte kör i skogen...
Byta kam kanske, men det känns lite väl seriöst.
Jag ligger runt 3500rpm på tvåans växel, kopplar upp hojen. Hur smidigt som helst. Men jag har inte lyckats på tredje växeln, går att få upp framhjulet lite men då rycker jag som en idiot.
Helsystem, filter, öppna luftburk samt att jag ska dreva om hojen ska fixas. Får se hur hojen funkar då!
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |