Tänkte fråga er angående 100-milsservice. Om jag sätter in ett K&N-filter, borde man inte ha öppnat luftburken då?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte fråga er angående 100-milsservice. Om jag sätter in ett K&N-filter, borde man inte ha öppnat luftburken då?
ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...![]()
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Du har löst det mycket snyggt, men är inte plåten lite i farozonen när man åker bakhjul? Svårt att se. Hur har du löst det med fästen till den?
men nu har ja formen ju hur den ska va bockad, så blir de lättare att bocka till i rostfritt sen... hur enkelt som helst

ja har öppnat luftburken.. men har inget knfilter.. den låter härligt som fan nu iaf...![]()
Ett par bilder som Jkay här fotat...
Fina bilder!
Öppnade du luftburken själv? Man behöver inte hålla på och mappa om eller något för att man gör det?

hur långt över 100 mil från man överskrida innan garantin slutar gälla , kört 98 mil och ska servas på torsdag ... om man vågar köra något innan ?
hur långt över 100 mil från man överskrida innan garantin slutar gälla , kört 98 mil och ska servas på torsdag ... om man vågar köra något innan ?

hur går hojen?? nöjd??
kan göra att tillägg om min nummerskylts lösning... de funka ej att köra offroad me den där, inte me 2mm vanlig plåt iaf.. den blev trött å la sig...
men ska bocka nya i rostfritt, så borde de bli bättre...![]()
Kan du inte bara skruva den direkt i den där tjocka fina svarta plasten på sidan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
Nu kommer jag inte ihåg exakt var det är för däck på hojen, corsa tror jag det stod.
Dom funkar super när det är snustorrt i backen, funkar toppen när man kör bana.
Men dom är totalt livsfarliga när det är blött ute, släpper både fram & bak i jättelugna situationer, ex: att köra runt i en rondell är plötsligt på "liv & död".Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
![]()
Vad tycker ni??? Eller är det bara jag som vanligt som fått några måndags ex.
Nu kommer jag inte ihåg exakt var det är för däck på hojen, corsa tror jag det stod.
Dom funkar super när det är snustorrt i backen, funkar toppen när man kör bana.
Men dom är totalt livsfarliga när det är blött ute, släpper både fram & bak i jättelugna situationer, ex: att köra runt i en rondell är plötsligt på "liv & död".Trycker på lite från 3:ans växel på en raka och det spinner som aldrig förr
![]()
Vad tycker ni??? Eller är det bara jag som vanligt som fått några måndags ex.

Ni har kanske en släng fegrand kvar, så när ni kommer i rondellern touchar ni den så blire halt eller.. hehe..![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |