Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
fiskdamm,
Fiskdammen kommer innehålla liknade material som återfinns i de flesta vattendrag i städer.
Metallskrot så som krokiga ventiler, knäckta motorkåpor, avkörda vevstakar, en och annan ej betalande kund...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fiskdamm,
Ja jo dom står där!![]()
Du får komma och sparka på dem så tar vi ett beslut vad som göras skall.
Har inte gjort något pga tidsbrist och att grundmaterialet inte är det mest häftiga att gräva ner pengar i... (sorry)
Tanken var att ha ett inoffecielt öppet hus bland närmast sörjande.
Men jag får skaffa mer bullar helt enkelt nu när Jörgen bjöd in alla!![]()
Kl 11 tänkte jag.
Hur länge ungefär? Kanske dyker upp och inspekterar mot eftermiddagen om bullarna räcker så långt![]()
Blir det naket??![]()
![]()

Hur länge ungefär? Kanske dyker upp och inspekterar mot eftermiddagen om bullarna räcker så långt![]()
Är också nyfiken på hur länge, så jag vet om man hinner smita förbi efter jobbet. För ni har möjligvis inte öppet på söndag med 300-kronorsbänkning även då?![]()
det finns firmor som "skojar" lite med dessa siffror så att bänken visar ett högre resultat.
Jag som är som tokig i naket, jag kommer!Lite lagom...![]()
Jag som är som tokig i naket, jag kommer!Kul att du satsar Patrik! Jag ska på riktigt försöka komma ut om jag hinner!!
![]()

det är fult gjort.
1. Varför får inte trogna kunder likt mig en personlig inbjudan?
2. Om Dr.Bike står för underhållningen, innebär det att han ska ha skinnkepsen på?

Det där verkar intressant,
MVH
/Leo
Det är annars de tre F:en som gäller.
D.v.s
Folkligt
Festligt
Fullsatt
Lika för alla och ingen mannamån för nån!
Skinnkepa?? Fattar inte vad du fått det ifrån!!?
Den är gjord i oljerockstyg!
Som ett gammalt Belstaff-Ställ![]()

Jag har fått det från bilden i ditt garage.
Kepsen är i brunt skinn.
Om inte så är den ev gjord i Marlboromansrockstyg, inte oljerockstyg.
Ps. Ja, jag hade blitt gla om ja fått en lika dan inbjudan som Jörgen fick. Med mitt namn i guld helst.![]()
Låter ju som en utomordentligt bra ursäkt för lite extra nöjesåka det här. Alltid kul att träffa folk med samma intressen. Ska bara lyckas se till att komma undan regeringen så åkat faktiskt blir ett nöje också, utan att bli ihjälslagen..
![]()
![]()

Ta med papper på din 954a så kanske någon slagit till på den.
Ser fin ut nu och går kalas.
Sparar en bulle till dig.
Kanske kan få Jörgen att byta upp sig till en riktig hoj på lördag!![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |