Öppet hus Racerepairs

Intressantast för dig kan ju vara ett litet rött paket med vita snören...
Innehåller olika metaller, 53 kuggar, x ringar och fett.

Vad är det tror du

Ohhh, trevligt!

Skall verkligen försöka komma, sen får vi se hur det blir med Powermeet och allt i helgen. Annars tittar jag förbi senare, lär ju vilja provåka bänken så snart jag fått i maskin :hihi

Låter ju som en utomordentligt bra ursäkt för lite extra nöjesåka det här. Alltid kul att träffa folk med samma intressen. Ska bara lyckas se till att komma undan regeringen så åkat faktiskt blir ett nöje också, utan att bli ihjälslagen..
:yoparty :D

Du är hjärtligt välkommen!

Själv fixade jag lite skojiga prylar till fiskdammen igår i garaget! ;)
Vem vet... kanske ni får en vevaxel eller nåt annat fint att ställa i bokhyllan därhemme till tjejens glada tillrop! :tummenupp

Tänkte bara passa på att tacka arrangörerna samt er som närvarade för en trevlig tillställning! Nu gäller det bara att lyckas ta sig tid och skruva lite så man slipper utrymma lokalen efter min gamla trumhinnemisshandlare stått i bänken ;) :D

Tänkte bara passa på att tacka arrangörerna samt er som närvarade för en trevlig tillställning! Nu gäller det bara att lyckas ta sig tid och skruva lite så man slipper utrymma lokalen efter min gamla trumhinnemisshandlare stått i bänken ;) :D

Ja jäklar va vi bänkade...
Kul att det dök upp lite folk som fikade och snackade hoj.
Om det blir ett årligt evenemang så kommer bänkrummet då verkligen vara ett rum så disskutionerna inte behöver upphöra bara för att det bullrar. :D

Förövrigt så tror jag tomtspekulanterna letar boplats någon annastans.

Tackar Louise som tog sid tid att baka till oss.... :tuttar

Se nu till att kasta upp lite bilder - ni som fotade!
Jag fotade dessvärre inget, men som jag uppskattar det till så kom och gick en hel del personer, och hojarna stod tätt tätt.
Den jag saknade var ju Nicleluring som frågat så mycket! :tungan

Kul å se så många nya fejs!

Å Patrik: Upp med vinnarna nu! Listan lixxer på lyften.
Tror iaf att det blev den matta R1:an som vann servicen.
Hemliga lådan vetefan vem som vann, men nån hade iaf bara ETT fel.
Gurra hade iofs alla rätt, men han tillhör "familjen" så det går inte för sig! ;)
DU får en kaffe och bulle i Bålsta istället Gurra :D

Vad det blir för pris till vinnaren i hemliga-lådantävlingen har vi inte bestämt riktigt, då fantasin tog slut.
Jag ville att Honda City skulle sponsra med en 08 Fireblade... men det ville inte Lasse sa han ;) Så det blir väl en Tee-Shöört eller nåt istället.

Å Patrik: Upp med vinnarna nu! Listan lixxer på lyften.
Tror iaf att det blev den matta R1:an som vann servicen.
Hemliga lådan vetefan vem som vann, men nån hade iaf bara ETT fel.

Vad det blir för pris till vinnaren i hemliga-lådantävlingen har vi inte bestämt riktigt, då fantasin tog slut.
Jag ville att Honda City skulle sponsra med en 08 Fireblade... men det ville inte Lasse sa han ;) Så det blir väl en Tee-Shöört eller nåt istället.

Ska göra det när allt är sammanställt.
Blir lite att räkna på!

Förstapriset kan bli en krokig ventil...
Eller något ansvändbart så som et set nya bromspads kanske?
Har ett set till en CB900 -82 så om du gissat rätt samt har just en CB 900 -82 så kan du skratta dig lycklig! :tummenupp
Men dom kan raskt bytas mot mer passande modell om så önskas.

Eftersom jag jobbade hoppas jag att 300 pistoler för en bänkning gäller annars också (iaf för MIG..;) ) Är lite nyfiken på hur kurvan ser ut på den Ariska Rasmoppen....

Eftersom jag jobbade hoppas jag att 300 pistoler för en bänkning gäller annars också (iaf för MIG..;) ) Är lite nyfiken på hur kurvan ser ut på den Ariska Rasmoppen....

Skotten kom in i en för honom ny frisersalong. Läste en skylt:

- Första klippningen 150 kr. Andra klippningen 100 kr.

Han sa:

- Hej, nu är jag här igen!

Din gamle skotte!

Var ute och åkte lite idag. När jag ändå var i Uppsala-trakten passade jag på att svänga ut på "åkern". Inte helt lätt att hitta när man kom från Enköpingshållet, men det var väldigt lite Race och Repair på slätten:( . Folk kanske jobbar:va .

/Ingvar

Var ute och åkte lite idag. När jag ändå var i Uppsala-trakten passade jag på att svänga ut på "åkern". Inte helt lätt att hitta när man kom från Enköpingshållet, men det var väldigt lite Race och Repair på slätten:( . Folk kanske jobbar:va .

/Ingvar

Vafan...

Missade jag er.
Jobbar denna vecka och är därefter hemma i typ 4a veckor.
Då blir det kackel och fix i verkstan...:tummenupp

Vafan...

Missade jag er.
Jobbar denna vecka och är därefter hemma i typ 4a veckor.
Då blir det kackel och fix i verkstan...:tummenupp

Ja vem vet, om det är bra väder kanske det blir en sväng på norrsidan nästa vecka också. I så fall får du vara på plats med bullar och fika:tummenupp.

/Ingvar

Tja, har försökt ringa dig förra veckan, tänkte hur vi skall göra med mitt lilla paket, sen behöver jag ju veta hur mycket jag är skyldig herrn också...

Kan väl slå en signal när du har tid :hihi

MVH
/Leo

Jag fick inget paket.... :gnissla
Efter påstötning så meddelade man att det inte fanns dom dreven.

Så vi får tänka om på den punkten.

Har du ringt?
Inget syntes på min lur eller meddelande från dig.

Kamikaze kid är du hemma i morgon? Är nere i stora stan och ska åka med kapten blåskägg idag. Sen åker jag hem imorgon och tänkte titta förbi. Går det bra?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back