"Snygg MC"-kille ?

Jag är snygg! :ligga?

Om du inte kan läsa svenska.... så... Det var INTE dig hon frågade efter! ;)

HOn frågade efter en snygg mc.
Inget annat.
Kolla citationstecknen i trådrubriken.
Att det sen är ett ord till: -kille efter är obegripligt.

Skulle hon frågat efter t.ex en sngg mc-åkande kille skulle rubriken skrivits som följer:

Snygg "mc-kille"
inte
"snygg mc" -kille
Du hajar va?

Det är en milsvid skillnad på en snygg mc, som framförs av en kille, och en snygg mc-kille! ;)

Du är...(fyll i vafri text!) :)

Måste ju få in den gyllene medelvägen också... Kör R1:a och hittar lite av mig i varje fack... Kanske är jag som är onormal bara:D

Du menar:
Kör R1, är lönnfet, blek, bär billiga kläder, är tatuerad, har ölmage, 1 veckas skäggstubb..?

:D

Kolla in killen med den minsta "bulan". Han har säkert en snygg (i sina ögon iaf) hoj. :rolleyes:

Annars kan du alltid nämna nåt med hoj i närheten av killen. Kör han själv, så reagerar han.

// Ullis

Det känns på lukten..
Luktar det surröv, fotsvett och allmänt fränt (nej inte tufft utan så det sticker i ögonen) så har du hittat en hojåkare.

:yoparty

Hojåkare raggar man inte på krogen, testa att häng vid macken!

När min hoj fungerar brukar jag posera på Göta Platsen med jämna mellanrum :)

Bifogat

• perfectman_wait.jpg
    perfectman_wait.jpg
    31.1 KB · Visningar: 421
Last edited:
fick faktiskt min nuvarande pojkvän att köpa en sporthoj (cbr 954rr) trotts att han redan har 2 andra! en Aprilia 550 supermotad å en Honda VFR 750 magna men han kunde ju inte stå ut me tanken å bli i frånkörd av mej! hahaha:yoparty

Skulle det vara nån slags bravad eller :va
Få en hojkille att köpa en hoj till känns inte särskilt komplicerat, om ni dessutom kan suga en gollboll genom 30 m trädgårsslang så köper vi precis vad fan ni vill :fakta

Skulle det vara nån slags bravad eller :va
Få en hojkille att köpa en hoj till känns inte särskilt komplicerat, om ni dessutom kan suga en gollboll genom 30 m trädgårsslang så köper vi precis vad fan ni vill :fakta

När hon är klar och sitter där med bollen i mun så är det bara till att ta slangen och knyta fast den runt huvudet och munnen så är äktenskapet räddat. :tummenupp

:gagball

Kanske dags att vi startar sporthojs svar på Frusna män söker kärlek?

Snabba tjejer söker :ligga?

Om du inte kan läsa svenska.... så... Det var INTE dig hon frågade efter! ;)

HOn frågade efter en snygg mc.
Inget annat.
Kolla citationstecknen i trådrubriken.
Att det sen är ett ord till: -kille efter är obegripligt.

Skulle hon frågat efter t.ex en sngg mc-åkande kille skulle rubriken skrivits som följer:

Snygg "mc-kille"
inte
"snygg mc" -kille
Du hajar va?

Det är en milsvid skillnad på en snygg mc, som framförs av en kille, och en snygg mc-kille! ;)

Du är...(fyll i vafri text!) :)
Äsch då gubbe. Jag tänkte bara upplysa er om det i största allmänhet ifall ni mot förmodan lyckats missa det. Jag har hört att en del får problem med synen när de blir gamla och senila.:kiss

har faktiskt aldrig sett nån riktigt snygg kille med riktigt snygg hoj. fast man ser ju inte så mkt med hjälmarna på heller;)
Bara kolla efter killen med nya GSXR1000 nytt ställ oskrapade puckar, kycklingrand på däcken och även kollar frisyren när han tar av sig hjälmen i backspeglarna.

Men å andra sidan ingen hojåkare.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...