"Snygg MC"-kille ?

tror de enklaste är nog kolla händerna korta nerslitna naglar med skit under är de go! men se upp så de inte är jord för då kan de vara någon bonde som villat sig in till stan ska vara redig olja!!

sen beror de ju på vilken båge/kill sort du söker.
detta är ricktmärken!:D

R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)

Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!

HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.

FYLL PÅ

tror de enklaste är nog kolla händerna korta nerslitna naglar med skit under är de go! men se upp så de inte är jord för då kan de vara någon bonde som villat sig in till stan ska vara redig olja!!

sen beror de ju på vilken båge/kill sort du söker.
detta är ricktmärken!:D

R1=rätt skinny kille men troligen med ett sexpack med skysst frilla nyaste jc kläderna bra solbränna dricker fin dricka och steker!! (skulle aldrig visa sig på krogen med skitiga händer)

Streetfighter hojar= medel byggd lite mer åt de muskulösa hållet skaetar stil byxorna vid knäna stora t shirts tre dagars stubb!

HD åkare= stora med ordentlig ölmagen 2 års skägg tatuerade klär sig i rockbands t shirts skinväst och jeans.

FYLL PÅ

Ducatist: Smuttar grappa och italiensk rödvin. Återfinnes ej på dansgolvet, utan sitter på en restaurant och förtär pasta.

Skicka lite snygga bilder på dig själv via PM så ska jag bedömma om det är värt att berätta hemligheten eller inte...

HAHA, du är medlem på ett forum med säkert 10'000 sexuellt undernärda män som kör mc. det är ju för fan bara att välja och vraka.

Hm, ja där fick ja ju både bra och dåliga tips.
Hitta nåt nice på krogen är väl ingen hit vare sig man vill ha en mc-kille eller ej.
Blir ut och köra lite jag lovar :).... Bara den söliga verkstan kan bli klar med min pärla nån gång!!!!

Enkelt - gå fram och fråga om de har tappat sina motorcykelnycklar (du visar då upp dina) då säger de antingen "jag har ingen motorcykel" eller så börjar de rota i fickorna...

Vilken tråd!! Eftersom ja själv e sporthojstypen så faller ja för de lite farligare å snyggare pojkarna!! haha luktar nästan mej till en mc kille :tuttar
de e bland de första ja frågar om de åker hoj gör de inte de... bye bye :D fick faktiskt min nuvarande pojkvän att köpa en sporthoj (cbr 954rr) trotts att han redan har 2 andra! en Aprilia 550 supermotad å en Honda VFR 750 magna men han kunde ju inte stå ut me tanken å bli i frånkörd av mej! hahaha:yoparty

Mc-killar är ju dessvärre sällan snygga. Eller så har jag bara missat de.
Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va

Det är ju väldigt ofta det kommer en kille åkande på hoj, och med skinnställ och hjälm ser allting kanon ut. Sen tar han av sig hjälmen, och man blir bara så besviken. Eller så är det kanske jag som är kräsen? :va

Kräsen blir utan.

Ska man döma efter inläggen gjorda av tjejjer på sporthoj.com så vill jag ha en tjej som inte kan skilja på mc & moped. Lätt gjort med min motard iofs :brynad

Det känns på lukten..

Luktar det surröv, fotsvett och allmänt fränt (nej inte tufft utan så det sticker i ögonen) så har du hittat en hojåkare.

NÄ du har rätt! de e ofta smala å seniga:D Men de finns de snygga oxå...man måste bara va tillräckligt kräsen å vänta på HAN den DÄR dyger upp då e de bara att angripa!! :tuttar

NÄ du har rätt! de e ofta smala å seniga:D Men de finns de snygga oxå...man måste bara va tillräckligt kräsen å vänta på HAN den DÄR dyger upp då e de bara att angripa!! :tuttar

Haha, vi kommer få vänta i en hel evighet då! =)

FYLL PÅ

Måste ju få in den gyllene medelvägen också... Kör R1:a och hittar lite av mig i varje fack... Kanske är jag som är onormal bara:D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon