"Snygg MC"-kille ?

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
Hur känner man igen en "snygg mc"-kille utan hoj och ställ?

Mina vänner säger att det skett en förändring hos mig... När de säger "han var snygg" svarar jag.... "ne jag tycker f-modeller är snyggare"... jag syftar på ER-6:orna och mina tjejkompisar syftar på killen....

Ikväll har jag fått nya perspektiv på saker.... Man spanar in en snygg kille på dansgolvet och jag tänker "undrar om han har en snygg hoj" och jag inser.... han kanske inte ens har en hoj!!!

Så min undran är nu... hur känner man igen en kille med snygg hoj utan hoj, hjälm och ställ???? Han ni nåt kännetecken, eller måste man gå på alla nitar med tråkiga killar innan man träffar rätt??? :confused:

(Just nu känns denna tråd inte alls överflödig, men antar att jag kommer tycka det i morgon bitti - så lägger den här i förebyggande syfte :)

Fråga snybben om du ser något snyggt.. åker han inte hoj.. gå vidare:D Hittar du inget i götet så kom till stockholmem finns en hel del snygga hojar här med varierande puts på förarana..:D

Fan vet OM det går att se på en person om man kör hoj eller inte.. Iofs, när jag är packad så händer det väl att jag snackar hoj :rolleyes: . Tipset är väl att inleda en konversation, passar inte ämnet så move on!

hur känner man igen en kille med snygg hoj utan hoj, hjälm och ställ????

Finns nog inget generellt sätt för att se om en kille (eller tjej) har hoj. Är ju inget som ingår i våra gener tyvärr. ;)
Vill du vara säker på det så får du gå på MC-träffar, SH-fester etc som anordnas med jämna mellanrum. Då kommer du garanterat hitta killar som kör hoj. Vi har torsdagsfika med öl i GBG (inte så ofta nu på sommaren dock). Kom dit och svinga några bägare vet ja. :öl

Och lyssna inte på Rappe, det finns massa killar i Göteborg med snygga hojar. Som undertecknad t.ex. :)

Finns nog inget generellt sätt för att se om en kille (eller tjej) har hoj. Är ju inget som ingår i våra gener tyvärr. ;)
Vill du vara säker på det så får du gå på MC-träffar, SH-fester etc som anordnas med jämna mellanrum. Då kommer du garanterat hitta killar som kör hoj. Vi har torsdagsfika med öl i GBG (inte så ofta nu på sommaren dock). Kom dit och svinga några bägare vet ja. :öl

Och lyssna inte på Rappe, det finns massa killar i Göteborg med snygga hojar. Som undertecknad t.ex. :)

Och så är vi ju trevliga också:tummenupp

Menar du att du är reggad som tjej på sporthoj och inte har fått några ragg PM alls?

Då har nog Andreas slumrat ordentligt. Det kommer nog snart ska du se. :tummenupp

Du kan ju också vara med på lördagskörningarna så kan du spana in BÅDE hoj och kille. :tummenupp
Det vore ju illa om du raggar upp nån kille på krogen som påstår att han har hoj så visar det sig att han har en Goldwing.

Lägg in en bild på dig här inne, är DU snygg kommer det flockas sugna MC killar (och tjejer) i din gästbok och på PM så det är bara att välja och vraka!! :tummenupp

Det är ingen slump att det bara är killar som svarat.....:D

Kan inte några andra tjejer på forumet visa sin intuition istället.....de är nog mindre partiska....:tungan

Sikta på någon med en ER6a eller någon gammal Honda 400a. Det är allt du klarar av!
...för till skillnad från de med 1000cc sporthoj så har inte de killarna en minimal kuk och ett behov av att kompensera det med sitt hojval. :brynad

Skulle du träffa någon kille som öppet erkänner i en raggningssituation att han har en Ninja 250 eller en 150cc scooter så se upp! :monsterorgan

Skäggstubb som sagt, lite aplik gång med lätt böjda knän efter skinnstället i storlek XS, hjälmfrissa och platta öron efter hjälmen och eventuellt lite ärr och några gipsade kroppsdelar!

Last edited:
...för till skillnad från de med 1000cc sporthoj så har inte de killarna en minimal kuk och ett behov av att kompensera det med sitt hojval. :brynad

Skulle du träffa någon kille som öppet erkänner i en raggningssituation att han har en Ninja 250 eller en 150cc scooter så se upp! :monsterorgan

Få se, har du kvar din GSX 1400? :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...