Sporthojströjan på Nyårsafton, bra eller anus ?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Har varit ute vid tolvslaget och rökt cigarr druckit skumpa och tjoat till fyrverkerierna.
Står sedan i baren på hotellet i kittelfjäll, har fullt upp med en donna :tuttar som härstammade från skellefteå. Runtomkring mig går det runt folk i kostym, schyssta skjortor och dyligt när jag får syn på en kille som kommer glidandes.....i vaddå ? tada om inte sporthojströjan :3freak

Tyvärr hade jag fullt upp med :tuttar så jag hann aldrig intervjua killen ifråga men frågan är vad var fel ? Hade nån spill rödvin över alla hans andra kläder. Hade stugan brunnit ner och enda tröjan han hade i bilen var SH-tröjan ? Eller var han euforisk över att senaste beställningen kommit iväg ?

Jag försökte 3 ggr att memorera nicket men det gick fan inte :huvet :fyllisar

Last edited:
Haha.. vilken skön lirare! Han måste ge sig till känna! :)
Själv kommer jag bara ihåg att jag hade kallingar på mig.. :fyllisar

Skitlöjligt att ens ha en 'sporthojströja' och om möjligt ÄNNU löjligare att ha den på sig ute på krogen. :3freak

Twosaint skrev:
Det är alltså 126 st som tycker att det är helt normalt med SH tröjan ute på krogen på NYÅRSAFTON ? :kocko
vad är problemet :confused: vill folk ha det så ska dom väl ha det.. vad hade du på dig själv då?

Skandal, pinsamt.
Kom du inte ens åt att kasta en snöboll eller en kinapuff på honom?

Lite illa är det väl.
:hihi Tycker iofs att det är illa att inte ha kostym över huvud taget på nyår.

Anser att folk ska få ha på sig va fan dom vill, när dom vill. Klädkoder är ett jävla snobberi. Pjunckt.

Kevorkian skrev:
Anser att folk ska få ha på sig va fan dom vill, när dom vill. Klädkoder är ett jävla snobberi. Pjunckt.

Handlar inte om nån jävla klädkod med slips och kostym, såg en kille som lirade runt i en Twinlab tröja. Det är ffs ett träningsplagg som man har på sig då man är ute och springer eller är på gymet. Och ja Blom har rätt man ska väl bära dom plagg man trivs bäst i. Och är det nyårsfest då man tagit på sig Twinlab tröjan och dyligt så är det nyårsfest antar jag.

Är väl jag som är :kocko eftersom jag inte äger nån SH-Tröja och om jag hade haft nån så hade jag använt den utanpå skinnstället eller på tex nån mc-träff. Men eftersom det är gay att ha tröja utanpå skinnstället så hade folk hakat upp sig på det.

Smaken är som baken skitig och tur är väl det jag hade iaf jävligt skoj på nyår och det såg SH-killen ut att ha oxå :fyllisar

Last edited:
det va fan coolt gjort, hade nog gjort det samma om ja haft en....tummen upp för han, tummen ner för folk som hänger upp sig på det.... :arsele

blom skrev:
vad är problemet :confused: vill folk ha det så ska dom väl ha det.. vad hade du på dig själv då?

Jag hade rosa skjorta, backslick och stod i champagneregnet och skrek
"I am the ONE !!!" :banana

Bifogat

• l_365286.jpg
    l_365286.jpg
    22.6 KB · Visningar: 143
Last edited:
Twosaint skrev:
Har varit ute vid tolvslaget och rökt cigarr druckit skumpa och tjoat till fyrverkerierna.
Står sedan i barenpå hotellet i kittelfjäll, har fullt upp med en donna :tuttar som härstammade från skellefteå. Runtomkring mig går det runt folk i kostym, schyssta skjortor och dyligt när jag får syn på en kille som kommer glidandes.....i vaddå ? tada om inte sporthojströjan :3freak

Tyvärr hade jag fullt upp med :tuttar så jag hann aldrig intervjua killen ifråga men frågan är vad var fel ? Hade nån spill rödvin över alla hans andra kläder. Hade stugan brunnit ner och enda tröjan han hade i bilen var SH-tröjan ? Eller var han euforisk över att senaste beställningen kommit iväg ?

Jag försökte 3 ggr att memorera nicket men det gick fan inte :huvet :fyllisar

Finns nog flera förklaringar: killen har inte körkort eller ingen hoj alls, lånat eller snott tröjan, tvättar aldrig (tröjan har inte varit av sedan i somras) eller åker fortfarande moppe eller kanske köpt den på Myrorna för sådär tie spänn?

Nyårsafton ska det ju vara slips o kostym, lite stil får väl ändå hojåkare ha?

Det kan väl ändå inte vara så d-t att Swedie delar ut tröjor som reklam?
(jag anmäler mig)

sen när är det fel att ha på sig vad man vill?

fan, va glad att killen inte va naken istället. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...