Samåkning för 125cc i Göteborg

Så det har med körkortet att göra? Att din ev. unge springer ut i vägen!?


du fattar vad jag menar.

jag säger bara att jag inte tycker om det.

jag kör som jag gör och det kan mkt väl sluta med att det är jag som kör på nån stackars oskyldig. men att regelbundet köra utan körkort och spetsa det med en misstänkt rattfylla är långt över gränsen vad min moral klarar av...

vi har olika åsikter vad det gäller moralfrågor och jag kan lugna er med att jag tänker inte gå så långt som idioten som lagt sej i gräset och filmat folk som körde på fel sida refugen i shikanen.
 
du fattar vad jag menar.

jag säger bara att jag inte tycker om det.

jag kör som jag gör och det kan mkt väl sluta med att det är jag som kör på nån stackars oskyldig. men att regelbundet köra utan körkort och spetsa det med en misstänkt rattfylla är långt över gränsen vad min moral klarar av...

vi har olika åsikter vad det gäller moralfrågor och jag kan lugna er med att jag tänker inte gå så långt som idioten som lagt sej i gräset och filmat folk som körde på fel sida refugen i shikanen.

Jag förstår exakt hur du menar och vem du pratar om, och det är inte mig du snackar om. Om jag tar en "provrunda" utan kk då och då, det vet jag att du inte bryr dig om, eftersom det väldigt sällan händer, men om man som personen du syftar på, brukar motorcykeln som om denne hade ful rätt att framföra den, så sviktar även min moral lite. Men han gör sina egna beslut.

Kul att argumentera lite såhär i natten :) :tummenupp

Nu knäcker jag en bärs, och jag lovar, jag ska inte köra utan kk på några timmar:tummenupp :)
 
Last edited:
Jag förstår exakt hur du menar och vem du pratar om, och det är inte mig du snackar om. Om jag tar en "provrunda" utan kk då och då, det vet jag att du inte bryr dig om, eftersom det väldigt sällan händer, men om man som personen du syftar på, brukar motorcykeln som om denne hade ful rätt att framföra den, så sviktar även min moral lite. Men han gör sina egna beslut.

Kul att argumentera lite såhär i natten :) :tummenupp

Nu knäcker jag en bärs, och jag lovar, jag ska inte köra utan kk på några timmar:tummenupp :)



bra emil:D

orka va moralkärring. moppefuckona måste oxå få leva:) jag har förhoppninsgvis inga ungar som springer ut i vägen än på ett par år:D
 
Limez, Zarell och restan av Kungsbacka grabbarna, ingen av er som e sugen på att köra om de blir lite bättre väder nu i veckan ?:tummenupp
 
Last edited:
Förövrigt tappade jag halva bakskärmen idag när jag var ute o körde. Reflex o skylt borta...Märkte inte det föränn typ 2 timmar senare, kört runt i kba utan skylt hela kvällen ha ha OuTlAw!

Har du fixat en egen tillfällig ännu då? Lägg upp bild! :yoparty :)

Vet även att du inte är helt oskyldig till den förlusten, du var ju faktiskt där o ryckte i skärmen när du var packad i torsdags :) :D Jag såg sprickorna efteråt! :) :tummenupp
 
Emil, va ihelvete gjorde du i storstaden Anneberg ida?:confused:

Sen får du ta och sluta med att stå och veva med armarna efter vägen som nått jävla cp barn! :tuttar :tuttar :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top