Skriv-vad-du-vill-tråden

Undar om det är dags att börja fundera på att skaffa sig en kille igen? Är det värt det? *s* Låter så jobbigt när man hör om alla problem folk med förhållanden har.. Tycker ju att det är så skönt att va singel. Det där med bonuskompisar har ju dock aldrig varit min grej, blir alltid nån som vill mer än den andra tillslut.. Såå, vad gör man? *s*

Sen lunch............tacopizza ! :)

Låter gott! :)

Man kan ju kanske unna sig lite gottiga saker nu när jag snart börjar det nya jobbet och kan börja träna på gym igen! :) De har bra avtal med Planet Fitness så det behöver inte kosta skjortan att träna längre! :tummenupp
 
Last edited:
'HAR DU NÅGON SOM HELST ANING OM VEM JAG ÄR?' Utan att sluta le
tog damen bakom disken tag i mikrofonen till högtalaranläggningen och
sa: 'Mina damer och herrar, kan jag få er uppmärksamhet,' började hon.
Hennes röst hördes klart och tydligt i terminalbyggnaden. -'Vi har en
passagerare vid Gate 14 som inte vet vem han är. Om någon kan hjälpa
honom med att hitta hans identitet, var vänlig kom till Gate 14. Tack.'
Medan folk bakom i kön vred sig av skratt, stirrade den arga kunden på
damen med en genomträngande blick, grimaserade och ropade högt: 'FUCK
YOU!!!' Utan att blinka log damen och sa: 'Beklagar, men du måste ställa
dig i kö för det också!'

:rofl :rofl :rofl
 
Undar om det är dags att börja fundera på att skaffa sig en kille igen? Är det värt det? *s* Låter så jobbigt när man hör om alla problem folk med förhållanden har.. Tycker ju att det är så skönt att va singel. Det där med bonuskompisar har ju dock aldrig varit min grej, blir alltid nån som vill mer än den andra tillslut.. Såå, vad gör man? *s*
Shit, Milla, sluta fundera och se till att du mår bra, lever ett liv du gillar och trivs med så ska du se att du trillar dit vad det lider. :D Du ska ju börja nytt jobb, skaffa ny hoj, leva livet. De flesta kommer ändå inte "undan" förhållandespelet, det handlar om att må bra själv och njuta av livet. :krama
 
Shit, Milla, sluta fundera och se till att du mår bra, lever ett liv du gillar och trivs med så ska du se att du trillar dit vad det lider. :D Du ska ju börja nytt jobb, skaffa ny hoj, leva livet. De flesta kommer ändå inte "undan" förhållandespelet, det handlar om att må bra själv och njuta av livet. :krama

Ja en ny hoj är fan viktigare än en ny kille! ;) Men det kommer inte hända i år, förhopningsvis nästa sommar dock. Det är ju dock det där spelet jag inte orkar.. Skit samma, jag har det bra utan! :tummenupp
 
Är det inte dags för lite party snart ?

12 juli ? Efter tjejkörningen ?

Klart att de e party efter den körningen!! Förhoppningsvis kan jag köra hoj då, har fortfarande ingen styrsel i tre av fingrarna på vänster handen. Behöver pek och långfinger så att jag kan tra in kopplingen!!:tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top