Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Äntligen!

:banana

har annat för mig

Fira och tuta t.ex.

Grattis ni är perfekta

Tack vi vet. :)

Ni kanske tycker jag är en korkskalle

Rasist duger bra, överdriv inte nu.

Jag kanske har dubbelmoral

Det måste vara jobbigt. :(

men får skylla på att jag sett två världar.

Ja men då så, vi andra har bara sett vår navel.

vet inte vilken sida jag ska stå på.

Jobbigt. :(

övriga världen vs Sverige så förlorar Sverige

Åh nej

ni får tycka att det är fel på mig ifall ni vill.

Naaaa. :pannkyss

killen hade inte mage att gå ner och säga åt de, endast till att skapa en patetisk tråd här.. jag som trodde att din dotters sömn var högt värderat.

nu kommer vissa idioter svara på detta inlägg på följande sätt: "omen va fan han skulle få stryk av alla turk jävlar då"

jamen va fan lite stryk för din dotters skull? den sömn som är sååå jädrans viktig, så viktig att du väckt en het jävla diskussion här.. sen är det jävligt sorgligt att se 10-12 ynkryggade fjollor som aldrig vågar diskutera ifall de inte har sina "slicka röv" vänner med sig i dikussionen

detta va allt från eniyan mina damer och herrar.
Näe :3freak

Men efter att kolla på den övriga världen vs Sverige så förlorar Sverige tyvärr så ni får tycka att det är fel på mig ifall ni vill.

Resten av ditt inlägg tänker jag inte kommentera, men med risk för att bli anklagad för att va rasist, så måste jag ändå fråga dig en sak med tanke på det du just skrev.

Vad fan gör du då här? Nånstans i resten av världen som är mycket bättre än Sverige måste det ju finnas plats för dig, ett litet ställe där du kan ha det mysigt och trivas mycket bättre än här, i Piss-Sverige som är så jävla dåligt.

Kalla mig rasist nu, det bryr jag mig inte det minsta om, men ta dig iallafall tid att svara på min fråga som i just denna disskusionen är rätt så relevant.

Resten av ditt inlägg tänker jag inte kommentera, men med risk för att bli anklagad för att va rasist, så måste jag ändå fråga dig en sak med tanke på det du just skrev.

Vad fan gör du då här? Nånstans i resten av världen som är mycket bättre än Sverige måste det ju finnas plats för dig, ett litet ställe där du kan ha det mysigt och trivas mycket bättre än här, i Piss-Sverige som är så jävla dåligt.

Kalla mig rasist nu, det bryr jag mig inte det minsta om, men ta dig iallafall tid att svara på min fråga som i just denna disskusionen är rätt så relevant.

Perfekt tess!
Vad i hela friden gör du i sverige om nu "resten av världen" är så mycket bättre?

sen är det jävligt sorgligt att se 10-12 ynkryggade fjollor som aldrig vågar diskutera ifall de inte har sina "slicka röv" vänner med sig i dikussionen

detta va allt från eniyan mina damer och herrar.

Jag skulle gärna vilja veta vem i denna tråden du tycker att jag slickar röven på?

Och hade jag varit en ynkryggad fjolla så hade jag väl knappast skrivit det jag har gjort i denna tråden, eller hur? Då hade jag snarare hållit mig till neutrala trådar som handlar om xbox360 eller att impulsköpa bilar. Eventuellt hade jag varit i denna tråden, men anklagat alla som inte slickar röv på icke-infödda-ariska personer för rasister.

Nästa gång, va snäll och tänk istället för att låta fingrarna vandra iväg för sig själv över tangentbordet.

killen hade inte mage att gå ner och säga åt de, endast till att skapa en patetisk tråd här..

Jag hade gjort det om jag inte varit yoghurtintolerant!

Vaddå patetisk förresten? Den har ju 4 stjärnor!

sen är det jävligt sorgligt att se 10-12 ynkryggade fjollor som aldrig vågar diskutera ifall de inte har sina "slicka röv" vänner med sig i dikussionen

Vi hade en lugn och saklig diskussion tills fjollorna kom in i tråden, det håller jag med om!

bullysmile skrev:
Patetiska, hatiska fis på jorden

Last edited:

Man dör inte av att folks mentalite inte är på topp i detta land, så vart förekommer det att jag ogillar sverige? Trivs här jävligt bra för övrigt, på detta forum har det bara ett par st skrivit som ni gjort, inte för det betyder det att hela sverige tänker o tycker som ni. Bara för man tycker illa om nån enstaka grej betyder det inte att man ogillar hela sverige och ni har rätten att kläcka ur er "men åk hem da om du inte trivs" Sverige är jävligt bra på så många sätt men bara för man inte är härifrån från början så verkar det som man inte får uttala sig om det utan att bli påhoppad.

Jag skulle gärna vilja veta vem i denna tråden du tycker att jag slickar röven på?

Och hade jag varit en ynkryggad fjolla så hade jag väl knappast skrivit det jag har gjort i denna tråden, eller hur? Då hade jag snarare hållit mig till neutrala trådar som handlar om xbox360 eller att impulsköpa bilar. Eventuellt hade jag varit i denna tråden, men anklagat alla som inte slickar röv på icke-infödda-ariska personer för rasister.

Nästa gång, va snäll och tänk istället för att låta fingrarna vandra iväg för sig själv över tangentbordet.

Är inte arier egentligen indier? :va

Äntligen!

:banana

Fira och tuta t.ex.

Tack vi vet. :)

Rasist duger bra, överdriv inte nu.

Det måste vara jobbigt. :(

Ja men då så, vi andra har bara sett vår navel.

Jobbigt. :(

Åh nej

Naaaa. :pannkyss

Du anstränger dig verkligen, men jag orkar inte bry mig helt enkelt.
Är du häftig nog att ta detta med mig när du ser mig på nån körning tycker jag det är värt att disskutera, annars får du fortsätta vara internetwangster. Och nej jag hotar eller utmanar inte dig på nåt sätt med stryk eller liknande utan är trött på internetwangsters. Står man för en vis sak så pass mycket så ska man väl våga disskutera det in real.

Precis när studenterna tutat färdigt!

Man borde ta krafttag mot det här, skriva insändare och annat!

(Att överväga att lämna sin dotter, för att munhuggas med folk som regredierat till amöbestadie, känns inte som nån optimal lösning).

Som glädjeyttring känns väl tutandet mest........patetiskt..

Du anstränger dig verkligen, men jag orkar inte bry mig helt enkelt.
Är du häftig nog att ta detta med mig när du ser mig på nån körning tycker jag det är värt att disskutera, annars får du fortsätta vara internetwangster. Och nej jag hotar eller utmanar inte dig på nåt sätt med stryk eller liknande utan är trött på internetwangsters. Står man för en vis sak så pass mycket så ska man väl våga disskutera det in real.

Så vit jag ser det så finns det inget att diskutera. Du tycker det är okej att väsnas om nätterna bara för att i din/deras/nåns kultur så gör man så när fotbollslaget vinner en match medans i landet där du faktiskt bor är kulturen annorlunda och vi tycker inte att det är okej om folk störs av det.

Frågan är ju om det är vi svenskar som ska rätta oss efter all världens invandrares kulturer och levnads sätt eller om dom ska rätta sej efter landet dom flyttar till.

Är så jävla idiotiskt att du kan sitta och säga att du tycker det är okej att väcka folk om nätterna på det där viset.

Så vit jag ser det så finns det inget att diskutera. Du tycker det är okej att väsnas om nätterna bara för att i din/deras/nåns kultur så gör man så när fotbollslaget vinner en match medans i landet där du faktiskt bor är kulturen annorlunda och vi tycker inte att det är okej om folk störs av det.

Frågan är ju om det är vi svenskar som ska rätta oss efter all världens invandrares kulturer och levnads sätt eller om dom ska rätta sej efter landet dom flyttar till.

Är så jävla idiotiskt att du kan sitta och säga att du tycker det är okej att väcka folk om nätterna på det där viset.

Men det är fullt okej att massa odrägliga fulla studenter super satan, åker runt och tutar, misshandlar lite och våldtar :tummenupp

Om du syftar på det jag skrev till markus är för detta är inte det han egentligen vill disskutera med just mig utan bara ta ut all irritation han har över mig för i vanliga fall när han stöter på sånt ute i samhället knyter han bara nävarna i fickan.

Sen är det hela världen att de tutade lite av glädje under en natt? Så förstår inte att det ska bli ett så pass stort problem så ni ska sitta här o smeka varandras bollar och trösta varandra genom att ge er på mig.

Man dör inte av att folks mentalite inte är på topp i detta land, så vart förekommer det att jag ogillar sverige? Trivs här jävligt bra för övrigt, på detta forum har det bara ett par st skrivit som ni gjort, inte för det betyder det att hela sverige tänker o tycker som ni. Bara för man tycker illa om nån enstaka grej betyder det inte att man ogillar hela sverige och ni har rätten att kläcka ur er "men åk hem da om du inte trivs" Sverige är jävligt bra på så många sätt men bara för man inte är härifrån från början så verkar det som man inte får uttala sig om det utan att bli påhoppad.

Men jag citerade ju ditt inlägg där du skrev att Sverige förlorar om det blir jämfört med andra länder..! Precis där förekommer det rätt tydligt faktiskt.

Och jag har aldrig skrivit att du skulle åka hem, jag frågade vad du gör här eftersom du helt uppenbarligen uppskattar alla andra länder mycket mer än Sverige.

Och det finns måånga rasister, både på sporthoj och ute i riktiga världen, men anklaga jävlar inte mig för att va en av dem! Att jag inte visar min glädje genom att tuta mig fram genom natten eller att jag inte tycker det är okej att andra gör så, gör inte mig till nån rasist.

För övrigt förstår jag inte vad du tar åt dig så mycket för, du har ju tydligt sagt ifrån att du är svensk. Eller det va du som körde ledarbilen i tut-tåget?

Är inte arier egentligen indier? :va

Ingen aning. Som sagt är jag inte rasist, och är alltså inte överdrivet insatt i rasernas ursprung osv. Bryr mig faktiskt inte om de kommer från Kina, Afrika eller Finlandsfärjan, det viktiga va att ni förstod vad jag syftade på, och det tror jag att de flesta nog gjorde.

Last edited:
Men jag citerade ju ditt inlägg där du skrev att Sverige förlorar om det blir jämfört med andra länder..! Precis där förekommer det rätt tydligt faktiskt.

Och jag har aldrig skrivit att du skulle åka hem, jag frågade vad du gör här eftersom du helt uppenbarligen uppskattar alla andra länder mycket mer än Sverige.

Och det finns måånga rasister, både på sporthoj och ute i riktiga världen, men anklaga jävlar inte mig för att va en av dem! Att jag inte visar min glädje genom att tuta mig fram genom natten eller att jag inte tycker det är okej att andra gör så, gör inte mig till nån rasist.

För övrigt förstår jag inte vad du tar åt dig så mycket för, du har ju tydligt sagt ifrån att du är svensk. Eller det va du som körde ledarbilen i tut-tåget?

Man läser ganska lätt mellan raderna.
Nej det gör inte dig till nån rasist men inte heller förtjänade dessa människor som tutade att få höra allt detta skit som skrivits i denna tråd.

Jag tar inte åt mig, är inte en sån som sticker under stolen så fort nån säger nåt illa om nån/några som inte förtjänade det. Tycker bara folk gick lite hårt till mot dessa lyckliga fotbolls fantaster.

Jag är svensk, men en svensk kan väl säga ifrån andra svenskar när de säger nåt som ogillas?

Ingen aning. Som sagt är jag inte rasist, och är alltså inte överdrivet insatt ii raserna ursprung osv men "vita nordiska vikingar" brukar ju kallas arier. Bryr mig faktiskt inte om de kommer från Kina, Afrika eller Finlandsfärjan, det viktiga va att ni förstod vad jag syftade på, och det tror jag att de flesta nog gjorde.

Har inte hört att vikingarna kallats för arier men däremot brukade tyskarna kalla sig för arier vet jag.

Arier: http://sv.wikipedia.org/wiki/Arier

Om du syftar på det jag skrev till markus är för detta är inte det han egentligen vill disskutera med just mig utan bara ta ut all irritation han har över mig för i vanliga fall när han stöter på sånt ute i samhället knyter han bara nävarna i fickan.

Sen är det hela världen att de tutade lite av glädje under en natt? Så förstår inte att det ska bli ett så pass stort problem så ni ska sitta här o smeka varandras bollar och trösta varandra genom att ge er på mig.

Hur hanterar du själv konflikter? Gapar och svär och bjuder första bästa på en redig knogmacka? Eller far ut och skäller alla i din omgivning för rasister? En flykting som jag satt och pratade hävdade, tvärtemot vad du säger, att sverige är världens bästa land. Men det kanske är just därför som du stör dej.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025