Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
precis så känns det![]()
![]()
kom igen nu allesammans när ni ändå är varma om kläderna. jag lägger mig ner så kan ni sparka mera.
För övrigt var jag inne i stan o kom hem nyss, tutade av bara helvete för eran skull.
Markus vad jobbar du med själv eftersom du hakat upp dig på mitt yrke?
precis så känns det![]()
![]()
kom igen nu allesammans när ni ändå är varma om kläderna. jag lägger mig ner så kan ni sparka mera.
För övrigt var jag inne i stan o kom hem nyss, tutade av bara helvete för eran skull.
precis så känns det![]()
![]()
Jag får be om ursäkt om du tror det är ditt yrke som är den primära frågan här, det är istället din text om somalier och din offermentalitet som bör redas ut.
Ska du då som basunerar ditt invandrarskap komma undan med det bara för ditt invandraralibi?
Jag tycker inte det, jag tycker du är en första klassens rasist. Men med ditt alibi kommer du långt med och det vet du.
Smart förvisso, gömma sina egna fördomar bakom ett påhittat utanförskap. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk nästan.![]()
orkar inte ens gå in på detta mer. åk till vilket land du vill så inser du att bara svenskar är såna. fel på dem eller oss? ja ni kan välja att reagera som ni gör eller tvärtom.
Du är högst troligt den största rasist jag sett på det här forumet. Alla smygare ser ju ut som bleka skuggor jämte dej. Maken till generaliseringar och klyschor har jag fan inte sett från någon annan forummedlem. Nej ta dina svenskfientliga åsikter och kör upp dem där solen aldrig lyser.
Jag blev störd mitt i lunchen utav en massa oväsen utanför, tänkte direkt att det var sånna jävla invandrare, så tänkte gå ut och heila lite så dom skulle sluta. Sen när jag kom ut märkte jag att det var massa blonda och blåögda människor som förde oväsen. Så då gjorde det inget.
Meh! Menar du att du inte sprang ut och drog dem i håret och petade dem i ögat. Hört talas om peruker och linser?Jag blev störd mitt i lunchen utav en massa oväsen utanför, tänkte direkt att det var sånna jävla invandrare, så tänkte gå ut och heila lite så dom skulle sluta. Sen när jag kom ut märkte jag att det var massa blonda och blåögda människor som förde oväsen. Så då gjorde det inget.
jag undrar fanimig om denna tråd hade skrivits ifall det varit sverige som vunnit och folk varit ute och firat.. tycket också det är jävligt synd att hans dotter inte fick sin sömn.. kris...
Du skulle heilat lite för säkerhets skull! Det kunde vart homosar!!1
Meh! Menar du att du inte sprang ut och drog dem i håret och petade dem i ögat. Hört talas om peruker och linser?![]()
Då tror jag att Jack i Lost skrivit nåt i stil med "Huliganer! åk hem..." i topic därefter resterande delar som står i huvudposten. Men jag kanske är naiv....
![]()
Nej, då hade Jack i Lost varit ute och firat och tutat med sin bil.
Jack i Lost är ett drägg, ut med packet. Han borde stanna hemma och ta hand om sin dotter.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |