Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
precis så känns det :tungan :arsele

kom igen nu allesammans när ni ändå är varma om kläderna. jag lägger mig ner så kan ni sparka mera.

För övrigt var jag inne i stan o kom hem nyss, tutade av bara helvete för eran skull.

Markus vad jobbar du med själv eftersom du hakat upp dig på mitt yrke?

Kan ju inte säga att du gör saken bättre för dej. Inser du nu varför "invandrare" får dåligt rykte när personer som du är tvugna att agera Allan Ballan o sen grina över att folk inte tar dej på allvar.

kom igen nu allesammans när ni ändå är varma om kläderna. jag lägger mig ner så kan ni sparka mera.

För övrigt var jag inne i stan o kom hem nyss, tutade av bara helvete för eran skull.

Men allvarligt talat, om det där är din argumentationsteknik så borde du hålla dig borta från forum där huvudsysslan är att argumentera, för den där "tyck-synd-om-mig-stilen" kommer du faktiskt inte långt med.

Och varför känner du det som att vi sparkar på dig? Du sa ju att du va svensk, och jag kan inte tycka att vi har sparkat på nån, varken svensk eller icke-svensk, utan snarare argumenterat för och emot tutande mitt i natten och mot grundlösa rasistanklagelser.

Men jag kan ju ha fel, och du kan ju ha rätt, men det känns faktiskt inte som att det är fallet, men vad vet jag.

Last edited:

Shit vad du verkar vara ensam i denna trad :)

Jag kan inte gora annat an att halla med dig till 100%. Daremot tanker jag inte sitta och diskutera det for jag har battre saker for mig pa semestern. :cool: Dessutom leder inte diskussionen nagonstans.

Personligen blir jag glad nar andra manniskor visar sin gladje utat (aven utan alkohol i kroppen). Ja, jag blir stord ibland, men det gor inget. Hellre det an en massa tysta trakiga javlar.

/mina sista 2

Jag får be om ursäkt om du tror det är ditt yrke som är den primära frågan här, det är istället din text om somalier och din offermentalitet som bör redas ut.

Ska du då som basunerar ditt invandrarskap komma undan med det bara för ditt invandraralibi?

Jag tycker inte det, jag tycker du är en första klassens rasist. Men med ditt alibi kommer du långt med och det vet du.

Smart förvisso, gömma sina egna fördomar bakom ett påhittat utanförskap. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk nästan. :)

Jag får be om ursäkt om du tror det är ditt yrke som är den primära frågan här, det är istället din text om somalier och din offermentalitet som bör redas ut.

Ska du då som basunerar ditt invandrarskap komma undan med det bara för ditt invandraralibi?

Jag tycker inte det, jag tycker du är en första klassens rasist. Men med ditt alibi kommer du långt med och det vet du.

Smart förvisso, gömma sina egna fördomar bakom ett påhittat utanförskap. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk nästan. :)

Sluta hacka på Bully nu. Du måste ju ha räknat ut att ditt SH-monopol i kritiserandet av svenskar skulle ta slut en dag.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=173577
:hihi

orkar inte ens gå in på detta mer. åk till vilket land du vill så inser du att bara svenskar är såna. fel på dem eller oss? ja ni kan välja att reagera som ni gör eller tvärtom.

Du är högst troligt den största rasist jag sett på det här forumet. Alla smygare ser ju ut som bleka skuggor jämte dej. Maken till generaliseringar och klyschor har jag fan inte sett från någon annan forummedlem. Nej ta dina svenskfientliga åsikter och kör upp dem där solen aldrig lyser.

Du är högst troligt den största rasist jag sett på det här forumet. Alla smygare ser ju ut som bleka skuggor jämte dej. Maken till generaliseringar och klyschor har jag fan inte sett från någon annan forummedlem. Nej ta dina svenskfientliga åsikter och kör upp dem där solen aldrig lyser.

Då har du inte läst mycket, kolla bara inlägg #70 i denna tråd.

"Tänk om vi inte tycker om Iranier, Irakier, Turkar och allt annat skit här finns då?
Värre folkslag finns inte, luktar krydda, skriker och "firar" på väldigt underligga sätt.
Nu när jag ändå är i gång, gick du i skolan?
Du verkar inte stava alltför bra? Var du kanske en sån där tuffing som inte brydde dig om ett skit? Som alla andra utlänningar jag fått träffa genom skolan?"

Jag blev störd mitt i lunchen utav en massa oväsen utanför, tänkte direkt att det var sånna jävla invandrare, så tänkte gå ut och heila lite så dom skulle sluta. Sen när jag kom ut märkte jag att det var massa blonda och blåögda människor som förde oväsen. Så då gjorde det inget.

jag undrar fanimig om denna tråd hade skrivits ifall det varit sverige som vunnit och folk varit ute och firat.. tycket också det är jävligt synd att hans dotter inte fick sin sömn.. kris...

Jag blev störd mitt i lunchen utav en massa oväsen utanför, tänkte direkt att det var sånna jävla invandrare, så tänkte gå ut och heila lite så dom skulle sluta. Sen när jag kom ut märkte jag att det var massa blonda och blåögda människor som förde oväsen. Så då gjorde det inget.

Du skulle heilat lite för säkerhets skull! Det kunde vart homosar!!1

Meh! Menar du att du inte sprang ut och drog dem i håret och petade dem i ögat. Hört talas om peruker och linser? :huvet

Jag ger upp har annat för mig än försvara det jag skrivit här när det ena smartskalledunkarryggen dyker upp efter den andra. Grattis ni är perfekta och Kungen från Gambia ska knacka på eran dörr o ge er åretspris.

Ni kanske tycker jag är en korkskalle men jag kom ner till er nivå för annars tycker ni att jag är överreagerar och tar det för allvarligt när det ändå inte är så killen menade från början. Men som vanligt spelar ingen roll hur man väljer att ta det ni kommer väl ändå på nåt smart att skriva så ni plockar plus poäng hos varandra.

Jag kanske har dubbelmoral, men får skylla på att jag sett två världar. Förstår båda men vet inte vilken sida jag ska stå på. Men efter att kolla på den övriga världen vs Sverige så förlorar Sverige tyvärr så ni får tycka att det är fel på mig ifall ni vill.

jag undrar fanimig om denna tråd hade skrivits ifall det varit sverige som vunnit och folk varit ute och firat.. tycket också det är jävligt synd att hans dotter inte fick sin sömn.. kris...

Då tror jag att Jack i Lost skrivit nåt i stil med "Huliganer! åk hem..." i topic därefter resterande delar som står i huvudposten. Men jag kanske är naiv....
:)

Du skulle heilat lite för säkerhets skull! Det kunde vart homosar!!1

Sattan!!!1! Att jag inte tänkte på det!! Ska jenast ge mig ut med bössan och jaga rätt på dom!!1! :rödeby

Meh! Menar du att du inte sprang ut och drog dem i håret och petade dem i ögat. Hört talas om peruker och linser? :huvet

Men dom luktade ju surströmming, vilka invandrare skulle lukta surströmming lick-som? Hade det luktat curry däremot!!1! :rödeby

Då tror jag att Jack i Lost skrivit nåt i stil med "Huliganer! åk hem..." i topic därefter resterande delar som står i huvudposten. Men jag kanske är naiv....
:)

Nej, då hade Jack i Lost varit ute och firat och tutat med sin bil.

Last edited:
killen hade inte mage att gå ner och säga åt de, endast till att skapa en patetisk tråd här.. jag som trodde att din dotters sömn var högt värderat.

nu kommer vissa idioter svara på detta inlägg på följande sätt: "omen va fan han skulle få stryk av alla turk jävlar då"

jamen va fan lite stryk för din dotters skull? den sömn som är sååå jädrans viktig, så viktig att du väckt en het jävla diskussion här.. sen är det jävligt sorgligt att se 10-12 ynkryggade fjollor som aldrig vågar diskutera ifall de inte har sina "slicka röv" vänner med sig i dikussionen

detta va allt från eniyan mina damer och herrar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back