Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ut med packet?
Tycker de e lite knepigt. Utläningar får tydligen visa sin glädje å å bete sig hur som helst vid deras "högtider" men skolbarn får inte ens sjunga svenska nationalsången på Sveriges nationaldag?? för de e hets mot folkgrupp????
varför får dom inte det?
Något som kom när jag gick i skolan för typ 20 år sen sången anågs vara rasistik tror de gäller även idag.
Har en dotter som går i dagis å de var massa andra sånger den 6:e juni även idag.
Så är det ju tyvärr, du får hemskt jättegärna va rasist, bara du inte är svensk samtidigt.
Haha! Right on!![]()
Ledsen att störa ert flow, men jag har en identitetskris...
Ja för fan, jag är på hugget idag..!
Men för att va lite seriös och återgå till ämnet så blir jag bara så irriterad på allt rasist-snack, folk verkar inte inse att bara för att nån inte gillar Ahmed eller Muhammed eller vem-fan-som-helst, så måste man inte va rasist. Det kan ju helt enkelt va så att man inte gillar honom/dem/henne/whatever som person. Men det alternativet finns inte i de inskränkta människornas värld.
"Jaha, jag hörde att du sa nåt dumt om <infoga valfritt utrikiskt namn>, jag visste inte att du va rasist..?"
Suck.
Något som kom när jag gick i skolan för typ 20 år sen sången anågs vara rasistik tror de gäller även idag.
Har en dotter som går i dagis å de var massa andra sånger den 6:e juni även idag.
Men det var en rejäl harrang med åsikter om "svenskar" du hann få ur dig, imponerande!![]()
valid
Sen så är det ju ganska lätt att generalisera eftersom majoriteten utav "yoyo svenne yoyo" är "invandrare" som enligt mej är ett otroligt störande moment.
Ursäkta om nån tog det som ett hat utlåtande vilket det inte är.
Och jag som trodde att det var nån bondbild du hade försökt få till.![]()
Och jag som trodde att det var nån bondbild du hade försökt få till.![]()
Om folk kunde tänka till lite skulle världen vara ett mycket bättre ställe att bo på.
...att hon gör detsamma för dig.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning